بسته حمایتی کارگران و بازنشستگان+عکس

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر بسته حمایتی
بسته حمایتی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کمک 200 هزارتومانی به کارگران و بازنشستگان ایرانی رسانده می شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم»،پرداخت بسته حمایتی به گروه چهارم شامل کارگران، رانندگان و اقشار و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی نیز بخشی از بسته حمایتی دولت به اقشار کم‌درآمد است.

لاریجانی - اسپوتنیک ایران
از لاریجانی حمایت نخواهد شد

خانوارهای تحت پوشش و پشت‌نوبتی کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور از طریق واریز مبلغ به حساب‌های بانکی متصل به یارانه‌های نقدی از این سبد حمایتی بهره‌مند می‌شوند. همچنین خانوارهای تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران از طریق حساب متصل به مستمری سرپرست خانوار مشمول سبد حمایت غذایی می‌شوند.

خانوارها با درآمد ماهانه کمتر از 3 میلیون تومان از جمله گروه‌های کارگران ساختمانی، قالی‌بافان و شاغلان صنایکارگران-ایرانع دستی، مشاغل آزاد و خویش‌فرمایان و رانندگان بین‌شهری و درون‌شهری، زنبورداران، کارگران باربر، شاغلین کسب و کارهای خانگی، کارگران کارگاه‌های متفرقه، عشایر و روستاییان، دریافت کنندگان بیمه بیکاری و سایر گروه‌های مشمول که توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شناسایی می‌شوند.

سایر خانوارهای کم‌درآمد ماهانه کمتر از 3 میلیون تومان، درخواست آنها پس از بررسی توسط کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور پذیرفته می‌شود.

سهم ریالی سبد حمایت غذایی در مرحله اول برای هر خانوار یک‌نفره حدود 150 هزار تومان و برای یک خانوار دونفره 200 هزار تومان و برای یک خانوار سه‌نفره حدود 250 هزار تومان و برای یک خانوار چهارنفره 300 هزار تومان و برای یک خانوار 5نفره و بیشتر 350 هزار تومان خواهد بود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала