ایران میزبان پانزدهمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه

© Flickr / Blondinrikard Fröbergایران میزبان پانزدهمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه
ایران میزبان پانزدهمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک در باره پانزدهمین اجلاس مشترک توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش اسپوتنیک، رضا اردکانیان، وزیر نیرو ایران و مسئول کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه با اشاره به پانزدهمین دوره این اجلاس گفت: اجلاس بعدی قطعا در ایران برگزار می شود و اینکه اجلاس در تهران و یا در یکی دیگر از شهرهای ایران برگزار شود، قرار شد که بررسی شود. اما تصمیم این شده که در نیمه دوم ماه فوریه اجلاس پانزدهم کمیته مشترک را برگزار کنیم.

وی افزود: علاوه بر اجلاس کمیسیون مشترک یک عرصه دیگری در فعالیت مشترک میان ایران و نواحی قفقاز شمالی در روسیه هست که کنفرانس اول این همکاری بین ایران و قفقاز شمالی در سال 2018 در بلادی قفقاز برگزار شد و کنفرانس دوم آن هم قرار است در ایران برگزار شود.

اردکانیان با اشاره به دیداری که با وزیر امور قفقاز شمالی روسیه داشت، گفت: توافق شد کنفرانس دوم هم در کنار اجلاس پانزدهم کمیسیون مشترک در ایران برگزار شود. به این معنی که ما تعداد بیشتری از مسئولین و دست اندر کاران بخش های مختلف اقتصادی، تجاری فرهنگی و اجتماعی روسیه در سطح ملی و در سطح نواحی قفقاز شمالی را خواهیم داشت. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала