وارد کردن نام دو ایرانی دیگر در لیست تحریم های آمریکا

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر وارد کردن نام دو ایرانی دیگر در لیست تحریم های آمریکا
وارد کردن نام دو ایرانی دیگر در لیست تحریم های آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آمریکا دو شهروند ایرانی را لیست تحریم های سایبری قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دارایی آمریکا در این خصوص اطلاع داد.
محمد قربانیان با نام مستعار EnExchangerو علی خراشادی زاده با نام مستعارIranvisacart در لیست تحریم های آمریکا قرار گرفتند. این دو ایرانی با تجارت ارز رمزی مرتبط اند.
براساس اطلاعات وزارت دارایی ، این دو ایرانی به خاطر اینکه به تجارت ارز رمزی کمک می کردند و در واقع خرید را با هک کردن انجام می دادند، در لیست تحریم ها قرار گرفته اند. به نظر می رسد که آنها با پول هایی که در نتیجه ی حمله ویروس SamSam بدست می آودند پول شویی کرده و قربانیان آنها بیش از ۲۰۰ شخص و سازمان بوده اند.
علاوه بر این وزارت دادگستری آمریکا روز چهارشنبه آغاز تحقیقات جنایی علیه این دو ایرانی را که به نظر باعث پخش این ویروس شده اند، آغاز کرد.

وقت تدبیر قهرمانانه است - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
وقت تدبیر قهرمانانه است

به گفته معاون وزیر دارایی آمریکا ، سیگال ماندلکر، تحریم های آمریکایی ایران را مجبور می کند که به دنبال راه های جدید دریافت دلار از آمریکا برای تجارت باشد بنابراین سایت های تبادل ارزمزی نقش مهمی را ایفا می کنند.
ماندلکر گفت: « وزارت دارایی قاطعانه مراقب ایران و سایر رژیم های سرکشی خواهد بود که سعی دارند از ارزهای رمزی استفاده کرده و سیستم مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم را برای پیش بردن اهداف نادرست خود ضعیف نمایند.»
در نتیجه تحریم ها کل دارایی ها و سرمایه های افراد متهم بلوکه شده و افراد حقیقی و حقوقی آمریکایی حق کار با این افراد را ندارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала