پرواز جنگنده های "ستریجی" روسیه بر جزیره کیش + ویدئو

© Sputnik / Vladimir Astapkovichپرواز جنگنده های "ستریجی" روسیه بر جزیره کیش + ویدئو
پرواز جنگنده های ستریجی روسیه بر جزیره کیش + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیم جنگنده های "ستریجی" روسیه، برای نخستین بار در نمایشگاه هوایی ایران 2018 در جزیره کیش به پرواز در آمدند.

به گزارش اسپوتنیک، خلبانان روسی برنامه مانور خود را که به تازگی روز رسانی شده است در ترکیب 7 برنامه در نمایشگاه هوایی ایران 2018 در جزیره کیش نشان دادند.
در این عملیات، جنگنده های روسی، پرواز پس از سوختگیری موتورها را نشان دادند و همچنین برنامه ای از هیبرید گروهی با بازسازی شش برنامه پرواز میگ 29 تحت نام های "فلش"، "پاکت"، "ستاره. را نشان دادند.

مانورهای زیر برای ایرانیان و مهمانان بسیار جالب توجه بود: "حلقه نستروف — کولبیت"، "حلقه مورب"، "شکهای همزمان"، "آینه"، "ناقوس"، "انحلال" که بسیار مورد استقبال تماشاچیان قرار گرفت.
نمایشگاه بین المللی هوایی ایران — 2018 در تاریخ 26 نوامبر 2018 در جزیره کیش در ایران آغاز شده است و تا تاریخ 29 نوامبر 2018 ادامه خواهد یافت. در طول نمایشگاه، غرفه داران آخرین دستاوردهای صنعت هواپیما را در کشور خود نشان می دهند. در مجموع 110 شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه هواپیمایی ایران در سال 2018 شرکت می کنند.
وزیر دفاع جمهوری اسلامی، امیر سرتیپ احمد حاتمی در مراسم افتتاح این نمایشگاه در کیش حضور یافت.
جنگنده هایی از نیروی هوایی ارتش، سپاه، کشور روسیه و لتونی به اجرای نمایش پروازی در کیش خواهند پرداخت. در جریان نمایشگاه هوایی، خلبانان نیروی هوافضای روسیه برنامه پرواز انفرادی را نشان دادند و برنامه پرواز دسته جمعی با پرواز 6 هواپیما در اشکال مختلف را به نمایش گذاشتند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала