عروس جدید خانواده امام خمینی کیست؟ +عکس

اشتراک
نتیجه امام خمینی و فرزند سید حسن خمینی با نتیجه آیت الله سید محمد رضا گلپایگانی ازدواج کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اقتصاد نیوز، سیداحمد خمینی جدا از اینکه نتیجه بنیانگذار جمهوری اسلامی است، یکی از سلبریتی‌های سیاسی-مذهبی اینستاگرام نیز محسوب می شود که صفحه عمومی‌اش بیش از نیم‌میلیون دنبال‌کننده دارد. حضور و فعالیت مداوم او در فضای مجازی و عکس‌هایی که از زندگی خصوصی خانواده امام منتشر می‌کرد، به‌علاوه حضور در کنار شخصیت‌ها و چهره‌های مشهور رسانه‌ای و در برخی موارد نظرهایش درخصوص مسائل سیاسی و ورزشی ‌باعث شد که «خمینی جوان» زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار بگیرد. او مدتی ست که حضور کمتری در فضای مجازی دارد، اما در همین مدت طولانی کم‌خبری، خبر ازدواج او منتشر شد و دوباره نام وی را نقل سایت‌ها و کانال‌های خبری کرد.


احمد خمینی ۲۰ ساله در شب ولادت پیامبر اسلام با نتیجه آیت‌الله العظمی گلپایگانی که در برخی خبرها به اشتباه نتیجه آیت‌الله صافی گلپایگانی نوشته شده بود، عقد کرد تا وصلت سیاسی-مذهبی دیگری بین خاندان امام و زعمای حوزه رقم بخورد.
کل داستان خواستگاری و عقد کمتر از چهل روز طول کشیده و شاید به همین دلیل بسیاری از فامیل‌های دیگر، همچون اشراقی‌ها، در این مراسم کوچک و خودمانی حاضر نبوده‌اند. به سبک مراسم در شهر قم، کل خواستگاری و عقدکنان به روشی سنتی و در مجلسی با اکثریت زنانه برگزار شده است و هنوز تاریخی برای مراسم عروسی مشخص نشده است. خبرهای تأیید نشده می‌گویند آیت‌الله موسوی‌بجنوردی عاقد این عروس و داماد جوان بوده است.
عروس جدید خانواده امام خمینی ، فاطمه دانش‌پژوه نتیجه آیت‌الله‌العظمی سید محمدرضا موسوی گلپایگانی است؛ یکی از بزرگترین مراجع تقلید پس از آیت‌الله بروجردی که بسیاری تصویر او را با نمازخواندن بر پیکر امام خمینی(ره) به یاد دارند. دانش‌پژوه در پیج شخصی‌ اینستاگرامش خودش را نویسنده، شاعر و عکاس معرفی کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала