دستگیری روحانی اینستاگرامی در تهران +فیلم

© AP Photo / Ebrahim Norooziدستگیری روحانی اینستاگرامی در تهران
دستگیری روحانی اینستاگرامی در تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سید مهدی صدالساداتی از سوی دادگاه ویژه روحانیت احضار و بازداشت شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس ، سید رضا صدرالسادتی برادر این روحانی در خصوص خبر مربوط به احضار و بازداشت برادر خود به دادگاه ویژه روحانیت گفت: برادر بنده روز گذشته احضاریه‎ای را از دادگاه ویژه روحانیت دریافت کرد که عکس آن را نیز در صفحه خود در اینستاگرام قرار داد که در این احضاریه موضوع اتهام و احضار وی قید نشده بود.
وی خاطر نشان کرد: برادرم روز گذشته به دادگاه ویژه روحانیت مراجعه کرده است چرا که اگر این اقدام را انجام نمی‎داد برای وی حکم جلب صادر می‎شد از این رو به دادگاه مراجعه کرده است اما دیروز به خانه برنگشت.


صدرالساداتی تاکید کرد: باتوجه به عدم مراجعه برادرم به خانه، ما جویای وضعیت وی شدیم که در نهایت متوجه شدیم که به دلیل انتشار تصاویر و فیلم‎های مربوط به ماجرای ده ونک بازداشت شده است
صدرالساداتی گفت: آنگونه که ما مطلع شدیم برادرم به جرم تشویش اذهان عمومی علیه نظام و نیروی انتظامی در ماجرای ده ونک بازداشت شده است و پرونده‎ای در این راستا برای وی در دادگاه ویژه روحانیت تشکیل شده است. قرار است طبق اطلاعاتی که به ما اعلام کردند امروز مراحل تفیهم اتهام به وی صورت گیرد سپس مراحل صدور قرار انجام گیرد تا ما بتوانیم با تامین وثیقه اقدام به آزادی وی کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала