شلیک پسر نوجوان به عابران در تهران

© Sputnik / Vladimir Pesnyaشلیک پسر نوجوان به عابران در تهران
شلیک پسر نوجوان به عابران در تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پسر نوجوان از بالکن یک برج در تهران به طرف عابرین شلیک کرد.

پسر 5 ساله به مادر خود شلیک کرد - اسپوتنیک ایران
پسر 5 ساله به مادر خود شلیک کرد
به گزارش اسپوتنیک به نقل از میزان، با تماس سه تن از شهروندان تهران با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر اصابت گلوله‌های ساچمه‌ ای به سر و دست خود و ایجاد جراحت، موضوع در دستور کار کلانتری 163 ولنجک قرار گرفت.

با بررسی فنی و میدانی پلیس، مشخص شد نوجوانی 15 ساله از بالکن طبقه 7 یک برج مسکونی با یک تفنگ ساچمه‌ای اقدام به تیراندازی به سمت عابران کرده است.

به استناد تحقیقات پلیسی این نوجوان تک فرزند بوده و پدر و مادرش شاغل و به ناچار ساعاتی از روز را به تنهایی سپری می‌کند و بنا بر اظهاراتش، علاقه زیادی به بازی‌های رایانه‌ای دارد و روزانه 4 ساعت مشغول بازی‌های رایانه‌ای خشن و جنگی است و تمایل داشته در واقعیت موضوع بازی‌ها را اجرا کند و با همین انگیزه با اسلحه پدرش روز گذشته به سمت عابران تیراندازی کرده است.

سرهنگ محمدباقر قدم زاده رییس کلانتری 163 ولنجک تهران با بیان اینکه پرونده پس از تکمیل، برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام محترم قضایی خواهد شد، بیان داشت: والدین مسئول رفتار کودکان و نوجوانان خود هستند و توصیه می‌شود با کنترل و مدیریت آنان از نهادینه شدن خشونت در آنان پیشگیری کنند و حتی الامکان فرزندان خود را تنها نگذارند و اشیاء خطرناک را از دسترس آنان دور کنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала