قاسم سلیمانی وزیر احتمالی راه و شهرسازی ایران

© Flickr / Blondinrikard Fröbergقاسم سلیمانی وزیر احتمالی راه و شهرسازی ایران
قاسم سلیمانی وزیر احتمالی راه و شهرسازی ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عضو کمیسیون شوراهای مجلس ایران از قطعی شدن معرفی قاسم سلیمانی به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی خبر داد.

طرح استیضاح وزیر راه ایران به امضا رسید - اسپوتنیک ایران
طرح استیضاح وزیر راه ایران به امضا رسید
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، حسین مقصودی نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی ایران با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی اقتصاد، صنعت و معدن و تجارت به مجلس گفت: احتمالاً این اسامی فردا به مجلس معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی ایران نیز از سمت خود استعفا داده است، ادامه داد: احتمالاً با پذیرش این استعفا از سوی رئیس‌جمهور گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی نیز فردا به مجلس معرفی شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس ایران تصریح کرد: طبق اطلاعاتی که بنده کسب کرده‌ام دولت با قاسم سلیمانی استاندار ایلام برای تصدی وزارت راه و شهرسازی صحبت‌های را انجام داده و وی فردا از سوی دولت به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی خواهد شد.

عباس آخوندی، وزیر راه و ترابری ایران امروز نامه استعفای خود خطاب به رئیس جمهور نوشته شده است را در کانال تلگرامی اش منتشر کرد.

آخوندی در این نامه که در تاریخ 10 شهریور ماه نگاشته شده است، علت استعفای خود را اختلاف نظر در زمینه شیوه بازآفرینی شهری اعلام کرده است.

طبق توافق دولت و مجلس ایران، فردا وزرای پیشنهادی به هیئت رئیسه مجلس معرفی خواهند شد و بر همین اساس امروز آخوندی استعفای خود را بصورت رسمی اعلام کرده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала