اطلاعاتی در مورد مشارکت ارتش ایران در مدیریت اس-300

© Sputnik / Uliana Solovyova /  مراجعه به بانک تصاویر اطلاعاتی در مورد مشارکت ارتش ایران در مدیریت اس-300
اطلاعاتی در مورد مشارکت ارتش ایران در مدیریت اس-300 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
منبعی مرتبط با آمریکا و اسرائیل: متخصصان ایران سیستم های موشکی دفاع هوایی اس-300 را که توسط روسیه به سوریه تحویل داده شده را کنترل و مدیریت خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از DEBKAfile، منبعی که در ارتباط با سرویس های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل است گفت: متخصصان ایران سیستم های موشکی دفاع هوایی اس-300 را که توسط روسیه به سوریه تحویل داده شده را کنترل و مدیریت خواهند کرد.

آندری کوشکین، رئیس گروه علوم سیاسی و جامعه شناسی، دانشمند علوم سیاسی، در مصاحبه با اسپوتنیک گفت که پیامی که برای چسباندن هدفمندانه در رسانه ها تزریق می شود، با هدف ایجاد درگیری انجام می شود.

او در ادامه افزود: من مطمئن هستم که این اطلاعات هدفمند را عمدا در رسانه ها قرار می دهند تا یک نوع سابقه ایجاد کند. فرمانده عالی فدراسیون روسیه به وضوح اعلام کرد که ما متخصصان سوری را آموزش می دهیم و هیچ صحبتی درباره اینکه کشور سومی در این روند مداخله کند نشده است. وزیر دفاع توضیح داد که مدت زمان لازم برای آموزش متخصصان — 3 ماه است. تا به امروز، الگوریتم به وضوح مشخص شده است. این نوع اطلاعاتی که اسرائیلی ها با همکاری آمریکایی ها استخراج می کنند، شک و تردید زیادی را به خود جلب می کنند، علاوه بر این، شک و تردید در مورد اصالت آنها. این فقط تست افکار عمومی است، ایجاد یک وضعیت مناقشه خاص برای استفاده به نفع آنها است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала