جانشین فرمانده سپاه ایران: کشور از هر زمان قدرتمند تر است

© AP Photo / IRIBبه گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار سلامی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران ایران اعلام کرد: توانسته ایم شرایط نظامی و سیاسی را برای دشمن‌ تنگ کرده و راه‌ را بر آنان‌ بسته‌ایم‌ و از هر زمان دیگری قدرتمندتریم. او در ادامه افزود: مواجهه ما امروز با دشمنانی است که به‌ ظاهر نیرومند هستند اما در باطن فرسوده و زنگ‌خورده هستند و دوران زوال خود را می‌گذرانند. او با اشاره به سخن دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که گفته بود ایران در عرض 12 دقیقه می‌تواند خاورمیانه را اشغال کند گفت: این نشان از قدرت ما دارد و البته ما هیچ‌گاه خاورمیانه را اشغال نمی‌کنیم و به‌علاوه پیشرفت‌ و نفوذی که انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان دارد شرایط نظامی و سیاسی را برای دشمنان تنگ کرده است و امروز راه‌ را بر دشمنان بسته‌ایم.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار سلامی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران ایران اعلام کرد: توانسته ایم شرایط نظامی و سیاسی را برای دشمن‌ تنگ کرده و راه‌ را بر آنان‌ بسته‌ایم‌ و از هر زمان دیگری قدرتمندتریم.  او در ادامه افزود: مواجهه ما امروز با دشمنانی است که به‌ ظاهر نیرومند هستند اما در باطن فرسوده و زنگ‌خورده هستند و دوران زوال خود را می‌گذرانند.  او با اشاره به سخن دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که گفته بود ایران در عرض 12 دقیقه می‌تواند خاورمیانه را اشغال کند گفت: این نشان از قدرت ما دارد و البته ما هیچ‌گاه خاورمیانه را اشغال نمی‌کنیم و به‌علاوه پیشرفت‌ و نفوذی که انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان دارد شرایط نظامی و سیاسی را برای دشمنان تنگ کرده است و امروز راه‌ را بر دشمنان بسته‌ایم. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جانشین فرمانده سپاه پاسداران ایران با قدرتمند تر خواندن ایران از هر لحظه ای گفت: توانسته ایم شرایط نظامی و سیاسی را برای دشمن‌ تنگ کرده و راه‌ را بر آنان‌ ببندیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار سلامی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران ایران اعلام کرد: توانسته ایم شرایط نظامی و سیاسی را برای دشمن‌ تنگ کرده و راه‌ را بر آنان‌ بسته‌ایم‌ و از هر زمان دیگری قدرتمندتریم.

او در ادامه افزود: مواجهه ما امروز با دشمنانی است که به‌ ظاهر نیرومند هستند اما در باطن فرسوده و زنگ‌خورده هستند و دوران زوال خود را می‌گذرانند.

او با اشاره به سخن دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که گفته بود ایران در عرض 12 دقیقه می‌تواند خاورمیانه را اشغال کند گفت: این نشان از قدرت ما دارد و البته ما هیچ‌گاه خاورمیانه را اشغال نمی‌کنیم و به‌علاوه پیشرفت‌ و نفوذی که انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان دارد شرایط نظامی و سیاسی را برای دشمنان تنگ کرده است و امروز راه‌ را بر دشمنان بسته‌ایم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала