هشدار ستاد کل نیروهای مسلح ایران به اقدامات ضد امنیتی دشمن

© AP Photo / Ebrahim Norooziهشدار ستاد کل نیروهای مسلح ایران به اقدامات ضد امنیتی دشمن
هشدار ستاد کل نیروهای مسلح ایران به اقدامات ضد امنیتی دشمن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص اقدامات جاسوسی و اطلاعاتی دشمن به خصوص در فعالیت های ضد امنیتی بیان داشت: در زمینه جنگ نرم، کشور با تهاجم سنگینی مواجه است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، سردار سرلشکر پاسدار محمد‌ باقری روز پنج شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه نیروی انتظامی در کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: در زمینه جنگ نرم کشور با تهاجم سنگینی مواجه است و هرچه که دشمن در تهاجمات نظامی سخت احساس می‌کند بی‌نتیجه باشد و به‌ صرفه نیست و تلفات را نمی‌تواند بپذیرد, در اقدامات جاسوسی و اطلاعاتی یعنی فعالیت‌های نیمه سخت ضدامنیتی قرار داده است.
سرلشکر باقری افزود: در زمینه تجهیزات تخصصی پلیسی اقدامات مناسبی انجام شده و تحقیقات تا حد زیادی نتیجه داده و تولید انبوه شده و در اختیار قرار گرفته ‌و در بخش‌های مرزبانی نیز تجهیزات نظامی و سلاح‌های نیمه‌سنگین، دقیق و اطلاعاتی برای رصد مرزهای کشور در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته و در حال استفاده است.
این مقام خاطر نشان کرد: رشد خوبی در نیروی انتظامی دیده می‌شود و نیروها مشغول هستند و نسبت به گذشته پیشرفت‌های مناسبی حاصل شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала