حمله موشکی ایران خطرناک و عاری از حس مسئولیت

اشتراک
پنتاگون حمله موشکی ایران را خطرناک نامید.

به گزارش اسپوتنیک، پنتاگون حمله موشکی ایران به افراط گرایان در سوریه را عملی خطرناک و عاری از مسئولیت نامید.

شون روبرتسون نماینده رسمی وزارت دفاع آمریکا به این ترتیب نسبت به تصمیم ایران جهت حمله موشکی واکنش نشان داد.

روبرتسون گفت:«اینگونه ضربات می تواند برای نیروهایی که در حال مبارزه با داعش (سازمان تروریستی ممنوعه در روسیه) هستند خطرناک باشد. پرتاب هر نوع موشکی در شرایط فقدان هماهنگی در حریم هوایی برای هواپیماهای مدنی و نظامی خطرناک است».

وی متذکر شد که «نیروهای مسلح حرفه ای مانند ائتلاف تحت رهبری آمریکا و روسیه ، از طریق کانال ارتباطاتی ویژه ای به حل و فصل درگیری های احتمالی هنگام اجرای عملیات خود جهت تأمین حداکثر امنیت می پردازند. اما ایران اینگونه اقدامات را انجام نداد.

ائتلاف قادر به ضربه زدن به باقیمانده های داعش (سازمان تروریستی ممنوعه در روسیه) در وسط دره رود فرات هست. هر گونه عملیات ایران در آنجا عاری از مسئولیت و خطرناک است و باعث تشدید اوضاع می شود».

پنتاگون: حضور ایران در سوریه هیچ اساسی ندارد - اسپوتنیک ایران
پنتاگون: حضور ایران در سوریه هیچ اساسی ندارد

در پی جنایت تروریستی 31 شهریور ماه 1397 اهواز که به شهادت 25 تن و مجروح شدن 69 تن از مردم مظلوم و بی دفاع و نیروهای مدافع میهن اسلامی منجر گردید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استعانت از ذات اقدس باریتعالی، به نیابت از ملت سرافراز ایران و خانواده های معظم شهیدان ، در لبیک به ندای مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) برای انتقام خون این شهدا، به ویژه کودک 4 ساله و جانباز 70 درصد دفاع مقدس از تروریست ها و گوشمالی عوامل بزدل این حادثه ، ساعت 2 بامداد امروز (دوشنبه 9 مهرماه) محل استقرار و تجمع تروریست های تکفیری تحت حمایت امریکا و قارون های منطقه در شرق فرات در کشور سوریه را مورد ضربه موشکی قرار داد.

طی این عملیات که با نام "ضربت محرم" و با رمز مقدس" یا حسین(ع)" انجام شد ، تعداد 6 فروند موشک بالستیک میان برد از پایگاه های موشکی نیروی هوا فضای سپاه در غرب کشور شلیک و تروریست های مزدور و جنایتکار از فاصله 570 کیلومتری هدف ضربات مهلک و مرگبار قرار گرفتند.

متعاقبا 7 فروند پهپاد رزمی این نیرو مواضع و مقرهای تجمع و پشتیبانی تروریست های مزدور استکبار جهانی را بمباران کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала