مراسم تشیع کشته شدگان حادثه تروریستی اهواز + ویدئو، عکس

© AFP 2023 / Shayan Haji Najaf/ISNAمراسم تشیع کشته شدگان حادثه تروریستی اهواز
مراسم تشیع کشته شدگان حادثه تروریستی اهواز - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مراسم تشییع کشته شدگان حادثه تروریستی اهواز صبح امروز با حضور مردم در اهواز برگزار شد.

به گزارش اسپوتنیک، صبح امروز مراسم تشیع کشته شدگان حادثه تروریستی 31 شهریور در اهواز برگزار شد. در این مراسم از ساعت 8:30 دقیقه با حضور گسترده مردم آغاز شد. 

در این مراسم علاوه بر حضور مردم برخی از مقامات ایرانی از جمله وزرای دفاع، اطلاعات و بهداشت، سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران، رحیمیان و مروی نمایندگان رهبر ایران، شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسئولان لشکری و و مسئولان استان خوزستان حضور داشتند.  

​شایان ذکر است که در روز 22 سپتامبر، 30 دقیقه پس از آغاز رژه نیروهای مسلح مستقر در اهواز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، ناگهان چند نفر از میان جمعیت به مردمی که در حال مشاهده رژه بودند، تیر اندازی کردند. گفته می‌شود که دو نفر با اسلحه گرم پس از تیراندازی به سمت مردم قصد تیراندازی به سمت جایگاه را داشتند که توسط نیروهای مسلح مضروب شدند. در این حمله تروریستی دست کم 24 تن کشته و 60 نفر دیگر زخمی شدند.

ساعانی پس از این حادثه خبرگزاری ایرنا گزارش داد که گروهک «الاحواز» مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفت اما گروهک تروریستی داعش* نیز با انتشار ویدئویی مسئولیت این مله تروریستی را بر عهده گرفت.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала