سردار باقری: حق پاسخ کوبنده به تروریست‌ها را محفوظ می داریم

© AP Photo / Ebrahim Norooziسردار باقری: حق پاسخ کوبنده به تروریست‌ها را محفوظ می داریم
سردار باقری: حق پاسخ کوبنده به تروریست‌ها را محفوظ می داریم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت: حق پاسخ کوبنده به تروریست‌ها را در هر زمان و مکان برای خود محفوظ می داریم و آن ها را در هر نقطه‌ از جهان تحت تعقیب قرار خواهیم داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در پیامی اقدام تروریستی در منطقه که منجر به کشته و زخمی شدن جمعی از ایرانیان در اهواز شد را محکوم کرد و گفت: حق پاسخ کوبنده به تروریست‌ها را در هر زمان و مکان برای خود محفوظ می داریم و آن ها را در هر نقطه‌ از جهان تحت تعقیب قرار خواهیم داد.

عاملین حادثه تروریستی اهواز مرتبط با آمریکا و موساد - اسپوتنیک ایران
موساد و آمریکا پشت پرده حمله تروریستی به مراسم رژه در اهواز

او در ادامه افزود: اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های گرانقدر شهدای این اقدام تروریستی کور و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان عزیز، به ملت بزرگ ایران اسلامی اطمینان می‌دهم که فرزندان آنها در نیروهای مسلح مصصم‌تر از گذشته تروریست‌ها و دنباله‌های آنها را تحت تعقیب قرار داده و تا ریشه‌کنی این پدیده نفرت انگیز از پای نخواهند نشست. وی همچنین با یاد آوری مواضع کینه توزانه برخی مقامات کشورهای منطقه که آشکارا از ناامنی به درون مرزهای جمهوری اسلامی ایران سخن گفته‌اند، هشدار داده است، ضمن تصحیح رفتارهای خصمانه خود با جمهوری اسلامی ایران، از پیشگاه ملت بزرگ ایران عذرخواهی کنند، در غیر این صورت نیروهای مسلح حق پاسخ کوبنده به دشمنی‌ها با ملت ایران را برای خود در هر زمان و مکان محفوظ می‌دارند و جنایتکاران را در هر نقطه‌ از جهان تحت تعقیب قرار خواهند داد.

شایان ذکر است که صبح روز شنبه، مردان مسلح در حین برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به روی نیروهای نظامی و انتظامی و مردم عادی آتش گشودند که در این حمله تروریستی دست کم 29 تن کشته و 60 نفر دیگر زخمی شدند.

ساعانی پس از این حادثه خبرگزاری ایرنا گزارش داد که گروهک «الاحواز» مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала