کنایه احمدی نژاد به دستگاه های امنیتی ایران

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر کنایه احمدی نژاد به دستگاه های امنیتی ایران
کنایه احمدی نژاد به دستگاه های امنیتی ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور پیشین ایران با انتشار پیامی درباره حادثه تروریستی اهواز، ضمن تسلیت به بازماندگان، گریزی هم به دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی زد.

صدور حکم بقایی معاون سابق احمدی نژاد - اسپوتنیک ایران
صدور حکم بقایی معاون سابق احمدی نژاد
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور پیشین ایران با پیامی که در نیمه های شب منتشر کرد، ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه، اعلام کرد: غفلت غیرمسئولانه دستگاه‌ها و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی در شناسایی و پیگیری به‌هنگام عوامل به‌وجودآورنده این فاجعه، نابخشودنی است و مسئولان ذیربط باید در قبال کوتاهی‌های خود پاسخگو باشند.

محمود احمدی‌نژاد، چندی قبل نیز به رئیس سازمان اطلاعات سپاه تاخت و در پیامی ویدئویی گفت: «این آقای طائب که شده رئیس سازمان اطلاعات سپاه، من به عنوان رئیس جمهور با او مخالف بودم. گفتم که ایشان تعادل ندارد. همه می‌دانند.»
این در حالی است که طی سال های گذشته و در دروان ریاست جمهوری وی حوادث مشابهی رخ داده است اما در آن زمان، هیچکس از مقامات درهیچ پیامی به دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران حمله نکرد و بالعکس با تاکید بر انسجام ملی و اقتدار نیروهای مسلح و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی صرفا خواستار شناسایی و برخورد با عوامل این حوادث شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала