ایران در مقابل توطئه افکنی آمریکا ساکت نمی ماند

© AP Photo / Ebrahim Norooziایران در مقابل توطئه افکنی آمریکا ساکت نمی ماند
ایران در مقابل توطئه افکنی آمریکا ساکت نمی ماند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بیان داشت : اگر توطئه افکنی آمریکا علیه ایران ادامه یابد، نیروهای جمهوری اسلامی ایران سکوت نخواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد باقری ، رئیس کل ستاد نیروهای مسلح ایران بیان داشت: کشور ما در مواجهه با جنگ بزرگ روانی و اقتصادی است و در مقابله با این نبرد هم مسئولیت سنگینی از قبیل دفاع از تهدیدات نظامی و تأمین آرامش و ایجاد نظم در کشور را بر عهده دارد.
سردار باقری گفت: سربازان نیرو‌های مسلح تحت فرماندهی فرمانده کل قوا و ایثار مدافعان، در مقابل تهدیدات بیگانگان ذره‌ای و در پاسداری از مرز‌های کشورشان کوتاهی نمی کنند.
وی تاکید نمود که ایران با وجود تهدیدهای فراوان، امن ترین کشور در منطقه است و ادامه داد: در تمام زمینه‌ها در کنار دولت و مسئولان کشور هستیم و از قوای سه گانه پشتیبانی می‌کنیم تا بتوانند مسئولیت‌های خود را انجام دهند.
سردار باقری خاطر نشان کرد: مقام‌های مسئول در سوریه از ما دعوت کردند که به عنوان نیروی بعضا مستشاری به آن‌ها در مقابل توطئه‌ها کمک کنیم و با همکاری آن‌ها توانستیم توطئه‌های آمریکا را شکست دهیم.
این مقام گفت: یکی از توطئه‌های آمریکا تبدیل بخشی از کشورهای‌های همسایه به عنوان پایگاه خود، برای ناامن کردن کشور ما بود.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: چنانچه توطئه افکنی توسط آمریکا و تمامی متحدانش بخواهد علیه جمهوری اسلامی ایران ادامه پیدا کند، نیرو‌های جمهوری اسلامی ساکت نخواهند نشست.
وی تاکید کرد: ما به دشمنان خود هشدار داده و خواهیم داد و اگر آن‌ها بخواهند حرکتی ضد نظام کشور انجام دهند، با آن‌ها سخت و قاطعانه برخورد خواهیم کرد و طبق منشور و توافق نامه بین المللی برای دفاع از کشور و ارزش‌های مقدس نظام خواهیم ایستاد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала