اشک های بانوی قهرمان ایرانی دل ایرانیان را لرزاند +ویدئو

© Sputnik / Pavel Lisitsin /  مراجعه به بانک تصاویر اشک های بانوی قهرمان ایرانی دل ایرانیان را لرزاند +ویدئو
اشک های بانوی قهرمان ایرانی دل ایرانیان را لرزاند +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خواهران منصوریان به مدال نقره دست یافتند.

به گزارش اسپوتنیک، "الهه و شهربانو منصوریان" در فینال بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ برابر حریفان خود شکست خوردند و به مدال نقره دست یافتند.

این مسابقات در سالن "جیکسبو" شهر "جاکارتا" برگزار شد و در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم "الهه منصوریان" در فینال به مصاف "لی یو" از "چین" رفت. با وجود اینکه او بسیار در این مسابقه تلاش کرد و از حریف جلوتر بود اما در نهایت نتیجه مسابقه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.
در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، "شهربانو منصوریان" در فینال بازی های آسیایی "اندونزی" مقابل نماینده "چین" بازی را واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.
اشک های این دو خواهر دل بسیاری از ایرانیان را لرزاند و نسبت به آن واکنش دادند. "شهربانو" طی مصاحبه ای با گریه عنوان کرد که او قول داده بود که مدال طلا را کسب کند و به بسیاری از افراد با پولی که از جایزه آن بدست می آورد کمک کند، اما نتوانست.
"احسان علیخانی" در صفحه شخصی خود عنوان کرد که نقره هم در دستان شما طلایی می‌شود وقتی بفهمد که شما چه عیاری دارید در زندگی، شما تمام سختی ها و ناامید های زندگی را نقره‌داغ کردید، این نقره یعنی هنوز هم باید جنگید مثل تمام عمرتان که جنگجو بودید.
کاربران بسیاری نیز عنوان کردند که همه ما می‌دانیم که حق این خواهران جنگجو طلاست اما در بعضی از مقام مسابقات شانس نیز دخیل است. بنابراین همیشه آنها برای ما قابل احترام هستند چرا که غیرت خود را سال‌هاست که ثابت کرده اند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала