ماجرای حذف عجیب بانوی ایرانی ورزشکار تیر و کمان چه بود؟ +عکس،ویدئو

© Fotolia / Dangubicماجرای حذف عجیب بانوی ایرانی ورزشکار تیر و کمان چه بود؟ +عکس،ویدئو
ماجرای حذف عجیب بانوی ایرانی ورزشکار تیر و کمان چه بود؟  +عکس،ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
"زهرا نعمتی" تنها شانس در بازی های آسیایی به طرز عجیبی از مسابقات بعلت تاخیر حذف شد.

به گزارش اسپوتنیک، "زهرا نعمتی" که در دو مرحله قبلی بازی های آسیایی، حریف های خود را شکست داده بود، به مرحله یک هشتم رسید. گفته شده است که مسئولان تیم به اشتباه به او گفتند که مرحله بعدی در ساعت ۱۴.۰۰ شروع می شود و زمان کافی برای صرف ناهار دارد. زهرا نعمتی برای ناهار از سالن مسابقات دور شد و زمانی که برگشت متوجه شد که مسابقات در حال برگزاری هست و او دیر رسیده است. به همین دلیل تنها شانس "ایران" در رشته تیرو کمان از مسابقات حذف شد اما خود زهرا ادعا کرده است که دقیقا به این شکل نبوده است.

"زهرا نعمتی" خود طی مصاحبه ای توصیح داده است که به دلیل مشکلات فنی و نیاز او به استراحت ۳۰ ثانیه به مسابقه دیر رسیده و بنابراین از مسابقات حذف شده است. به نظر می رسد که او این حذف را خود به گردن گرفته است. او همچنین شرایط جسمانی خاص خود را دلیل دیگری برای این تاخیر عنوان کرده است.

یکی از مجریان تلویزیون ایران به این اتفاق واکنش نشان داده است. او معتقد است که در هر صورت که علت این اتفاق خود زهرا بوده و یا مجبور به پذیرفتن و به گردن گرفتن این اشتباه شده است، مسئولان مربوطه که او را همراهی کرده اند باید محترمانه یا غیر محترمانه استفا دهند.

بسیاری از کاربران از این اتفاق بهت زده شدند. آنها معتقدند که چگونه می‌شود یک تیم که به المپیک راه یافته است همچین اشتباه غیرحرفه‌ای انجام دهد و ۳۰ ثانیه به مسابقه دیر برسد. به گفته آنها تیمی که به المپیک می رود امید یک کشور است و این دسته از اشتباهات اصلاً جای جبران و توجیه ندارد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала