توهین پسر سفیر ایران به برخی از اقشار ایران +ویدئو،عکس

© Fotolia / zest_marinaتوهین پسر سفیر ایران به برخی از اقشار ایران +ویدئو،عکس
توهین پسر سفیر ایران به برخی از اقشار ایران +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
واکنش تند کاربران به پسر سفیر سابق "ایران" که در "ونزوئلا" جنجال آفرید.

به گزارش اسپوتنیک، "ساشا سبحانی" پسر سفیر سابق ایران در "ونزوئلا" با انتشار کلیپی در شبکه های اجتماعی نسبت به کسانی که به او توهین میکنند واکنش نشان داد. او به بسیاری از کاربران گفته است که اگر نمی‌توانید دست از دخالت در زندگی دیگران بردارید و یا پول در بیارید، بروید و بمیرید. این صحبت او جنجال زیادی در شبکه های اجتماعی به پا کرده است و هنرمندان و کاربران بسیاری که او را آقازاده نامیدند، نسبت به او واکنش نشان دادند.

پدر "ساشا سبحانی، "احمد سبحانی" عنوان کرده است که او پسر اوست اما به دلیل اینکه نتوانسته او را هدایت کند با او قطع ارتباط کرده است.

او عنوان کرده که هیچ گونه حمایتی از ساشا نمی کند.

"مینا نصیری" مجری تلویزیون در واکنش به صحبت ساشا سبحانی گفته است که اگر پدر تو نبود تو الان چوپانم نبودی. در مورد پول درآوردن هم صحبت نکن چون مردم نمی خواهند و بلد نیستند که حرام بخورند.

"یحیی گل محمدی" بازیکن سابق تیم ملی نیز واکنش تندی نسبت به او نشان داده است.

او عنوان کرده است که به لطف تو و امثال شما جوانی در مملکت نمانده که بخواهد بمیرد. تنها دلخوشی مردم دیدن نابودی انگل هایی مثل شماست.

"علیرضا جعفری" بازیگر جوان ایرانی نیز عنوان کرده است که کاش آن شب به خصوص پدرت خواب بود.

البته "ساشا سبحانی" ادعا کرده است که از پدر خود هیچ پولی نگرفته است و همه درآمد خود را خود به دست آورده است و نه تنها آقازاده نیست بلکه از جنس مردم است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала