انتقادهای شدید کاربران از میز اقتصاد مقاومتی در ایران با خوراکی های رنگارنگ +عکس

© Fotolia / Olviakانتقادهای شدید کاربران از میز اقتصاد مقاومتی در ایران با خوراکی های رنگارنگ +عکس
انتقادهای شدید کاربران از میز اقتصاد مقاومتی در ایران با خوراکی های رنگارنگ +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نشستی از نوع اقتصاد مقاومتی اما بی مقاومت در برابر خوراکی های رنگارنگ!

به گزارش اسپوتنیک، تصویری از یک نشست اقتصاد مقاومتی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که بر روی میز میوه و شیرینی و گلهای رنگارنگ موجود است. برای بسیاری از کاربران این سال‌ها بوجود آمده است که چه ارتباطی بین نوع پذیرایی روی میز با اقتصاد مقاومتی وجود دارد؟

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار "یزد" در رابطه با نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان که در کارخانه فولاد یزد برگزار شد توضیحاتی را بیان کرد و گفت: این پذیرایی ها مربوط به یک کارخانه متعلق به بخش خصوصی بوده ‌و کوچکترین ارتباطی به بیت المال نداشته است.

به گفته او، نشست اخیر اقتصاد مقاومتی نیز به پیشنهاد صنف فولاد، در یکی از کارخانجات معروف فولاد کشور که ١٠٠ درصد هم خصوصی است برگزار شد و همه اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی نیز طبق معمول در این جلسه شرکت کردند.در آن مکان، یک میز با یک سری سبد از گلهای مصنوعی که از قبل به صورت ثابت در آنجا قرار دارد، آب معدنی، میوه و شیرینی سنتی یزدی که روی همه میزها و در پذیرایی های یزدی ها و حتی ایرانی ها وجود دارد تدارک دیده شده بود.این ‌پذیرایی ها، به تشخیص صاحب کارخانه که در واقع خانه خودش بوده و ١٠٠ درصد هم خصوصی است و بدون هیچ ارتباطی با بحث بیت المال و دولت انجام شده، ترتیب داده شده بود.
بسیاری از کاربران معتقدند که در بسیاری از مسائل حرف و عمل یکی نیست و این چالش اصلی در ایران وجود دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала