پویش جدید "فرزندت کجاست؟" در فضای مجازی +عکس

© Photo / Pixabayپویش جدید "فرزندت کجاست؟" در فضای مجازی +عکس
پویش جدید فرزندت کجاست؟ در فضای مجازی +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پویش مردمی به نام "فرزندت کجاست؟" در فضای مجازی به راه افتاده است که در راستای مطالبات مردم می باشد.

به گزارش اسپوتنیک، پویشی در در شبکه های اجتماعی توسط کاربران آغاز شده است که بوسیله آن، این سوال مطرح است که "جناب آقای رییس، وزیر، مدیر، وکیل و مسئول و… شما بگو که فرزندت کجاست؟"

این پویش این هدف را دنبال می کند که فرزندان افراد سیاسی و مسئولین "ایرانی" چه مقدار مانند دیگر فرزندان این کشور درد و دغدغه دیگر جوانان و خانواده های وطن را درک کرده اند؟ سهم آنها از گرانی، تحریم، شرایط بد اقتصادی خانوارها، تبعیضها و ستمهای وارده به خانواده های ایرانی چقدر است؟

این پویش با هشتگ #فرزندت_کجاست فعالیت میکند و از اهداف دیگر آن این است که آیا فرزندان مسئولین هم در شرایط برابر با مردم رشد و پرورش یافته اند؟

آیا آنها در شرایط سخت فعلی در کنار مردم هستند یا به بهانه های مختلف به کشورهای دیگر رفته اند؟

آیا می توان شعار مرگ بر آمریکای یک عده را باور کرد در حالیکه همزمان فرزندشان مقیم آمریکاست؟

"سید عباس صالحی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این پویش، اعلام کرده است که دو پسر و یک دختر دارد. پسر اول فوق لیسانس دانشگاه تهران است. در تهران زندگی می‌کند. شغل ثابت ندارد. با برخی از موسسات در حوزه‌های پژوهشی به صورت پروژه‌ای همکاری می‌کند. پسر دوم او خرداد امسال کارشناسی‌اش را از دانشگاه اصفهان گرفته است. دختر او نیز کلاس چهارم را گذرانده است.

"محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه "ایران" نیز به کمپین "فرزندت کجاست" پیوست.
وی با ارسال متنی به سایت خبر فوری پاسخ داد که "پسرم لیسانس برق و فوق لیسانس مدیریت بازار دارد و با همسر و دخترش در تهران زندگی می‌کنند و استخدام هیچ جایی نیست و در حوزه مدیریت بازار، کار مشاوره‌ای انجام می‌دهد. دخترم طراح داخلی است و با همسر و دخترش در تهران زندگی می‌کنند و بیشتر به تربیت فرزندش مشغول است و برخی اوقات طراحی داخلی برای دوستان و اقوام انجام می‌دهد.

دامادم فوق لیسانس مدیریت دارد و مدیر یک شرکت خصوصی است.
عروسم دکترای نانوتکنولوژی دارد و بیشتر به تربیت فرزندش مشغول است و به طور پاره وقت در دانشگاه فعالیت دارد.

خدا را شاکرم که فرزندانم به دنبال خاتمه ماموریت من در سازمان ملل متحد، تحصیلاتشان را فورا به اتمام رسانده و بیش از ۶ سال است که به ایران بازگشته‌اند و همراه خانواده هایشان در تهران ساکن و مشغول به کار هستند."

بسیاری از کاربران، از این پویش استقبال کرده و معتقدند که مردم باید به دنبال مطالبات خود باشند و مسئولین را بحال خود واگذار نکنند.
کاربران بسیاری عنوان کردند که منتظر پاسخ دیگر مسئولین به این پویش هستند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала