رونمایی نسل جدید موشک بالستیک فاتح+عکس

© REUTERS / sepahnews.comرونمایی نسل جدید موشک بالستیک
رونمایی نسل جدید موشک بالستیک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نسل جدید موشک بالستیک فاتح 110 با نام "فاتح مبین" رونمایی شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم نسل جدید موشک بالستیک فاتح 110 با نام "فاتح مبین" در مراسمی با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد.

وی در این خصوص گفت: متخصصان متعهد و توانمند سازمان هوافضای وزارت دفاع توانستند با به حداقل رساندن زمان ایده تا محصول، در زمانی کوتاه و متناسب با نیاز عملیاتی نیروهای مسلح، موشک چابک، رادارگریز، تاکتیکی و نقطه زن فاتح مبین را طراحی، نمونه‌سازی و با موفقیت تست و آزمایش کنند.

همانطور که بارها اعلام کرده‌ام توان دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران بازدارنده بوده و  ان‌شاالله روز به روز برای تقویت این توان دفاعی تلاش خواهیم کرد. تحریم‌ و جنگ روانی اراده‌مان را  برای ارتقاء قدرت دفاعی بیشتر می‌کند

برای اینکه در دام موازنه‌های تسلیحاتی گرفتار نشویم سرمایه خود را در آنجا که لازم و ضروری و مورد نیار باشد استفاده می‌کنیم.

وزیر دفاع با قدردانی از تلاش و مدیریت جهادی فرزندان رشید ملت ایران در صنایع مختلف وزارت دفاع به ویژه سازمان صنایع هوافضا، این دستاورد بزرگ را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، دولت خدمتگزار، نیروهای مسلح و ملت شریف ایران تبریک گفت و اظهار داشت:‌ به حمدالله متخصصان، دانشمندان، مدیران وکارکنان وزارت دفاع شعار "ما می‌توانیم" را با همدلی، وحدت و تفکر جهادی محقق کردند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала