حمله گروهی از معترضان در ایران به یک حوزه علمیه

© Fotolia / Borna_Mirحمله گروهی از معترضان در ایران به یک حوزه علمیه
حمله گروهی از معترضان در ایران به یک حوزه علمیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس حوزه علمیه اشتهارد در استان البرز از حمله معترضان به این حوزه علمیه خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، علی هندیانی در مورد خسارات وارد شده به حوزه علمیه شهرستان اشتهارد اظهار داشت: ساعت 9 شب گذشته تعدادی زیادی از معترضان به این حوزه علیمه حمله‌ور شدند.

وی با بیان اینکه تدابیر لازم برای جلوگیری از ورود این افراد از روزهای قبل انجام شده بود و این افراد در ورد به حوزه علمیه ناکام ماندند بیان کرد: این افراد شیشه های رو به کوچه حوزه علمیه را با سنگ و آجر شکستند.

وی با بیان اینکه تعداد این جمعیت حدود 500 نفر بود، تصریح کرد: طلبه ها را بعد از ظهر از حوزه منتقل کردیم و درب حوزه بسته بود و تنها شیشه‌ها را شکستند.

هندیانی با بیان اینکه هر چه پنجره‌ به سمت کوچه بود شکسته شد، عنوان کرد: شعارهای هنجارشکنانه‌ای از طرف این افراد در زمان حمله سر داده شد.

​وی افزود هنوز برآورد دقیقی از میزان خسارت به حوزه نشده است و ادامه داد که خوشبختانه این حادثه آسیب جسمی و جانی برای کسی نداشته است اما این قائله با هوشیاری و حضور به موقع نیروی انتظامی پایان یافت و عده ای از این افراد دستگیر شدند.

از روز دوشنبه هفته پیش برخی از شهرهای ایران شاهد حضور معترضان به گرانی و شرایط اقتصادی این کشور در خیابان ها است و رسانه‌های نزدیک به دولت ایران عموماً این اعتراض‌ها را ناشی از دعوت مخالفان حکومت دانسته‌ اند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала