اظهارات فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران علیه ترامپ

© AP Photo / Ebrahim Noroozi, Fileاظهارات فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران علیه ترامپ
اظهارات فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران علیه ترامپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده نزاجا گفت: ملت ایران اسلامی به این تهدیدات عادت کرده است و دشمن بداند که تهدید، پاسخ تهدید است.

آمادگى ترامپ براى حمله به ايران - اسپوتنیک ایران
آمادگى ترامپ براى حمله به ايران
به گزارش اسپوتنیک به نقل از افکارنیوز، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با بصیرت الهی ولی فقیه جامعه و پشتیبانی ملت از نظام اسلامی هیچ خطری مرزها و موجودیت کشور را تهدید نمی‌کند و نیروهای مسلح همیشه آماده و مهیا برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی هستند.

وی افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز آمریکایی‌ها تا توانستند توطئه کردند و می‌کنند و ملت ایران با اتکا به خدا و اطاعت از ولایت فقیه و وحدت و انسجام ملی به مانند گذشته پاسخ قاطع و دندان‌شکنی به دشمن خواهند داد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: یاوه‌سرائی و جنجال‌های رسانه‌ای ترامپ نه برای اولین بار و نه آخرین بار خواهد بود و ملت ایران اسلامی به این تهدیدات عادت کرده است و دشمن بداند که تهدید، پاسخ تهدید است.

حیدری خاطرنشان کرد: تمام توان و اراده نیروهای مسلح بر این است تا آنجایی که ممکن باشد و بحمدالله به طور 100 درصد محقق شده از توانمندی‌های محققان و اندیشمندان داخلی بهره ببرد و این سیاست نیز از همان روزهای آغازین جنگ تحمیلی با فرمان امام راحل مبنی بر خودکفایی بومی نیروهای مسلح نیز عملیاتی شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: آنچه که امروز در چرخه دفاعی نیروی زمینی به کار گرفته می‌شود حاصل دسترنج متخصصان و سربازان و افسران ایرانی است و با افتخار اعلام می‌کنیم که هیچ نیازی به ادوات و تجهیزات خارجی نداریم.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала