آیا افزایش قیمت دلار بر نخریدن ارز توسط مردم تاثیر می گذارد؟ +عکس

© Sputnik / Anton Denisovآیا افزایش قیمت دلار بر نخریدن ارز توسط مردم تاثیر می گذارد؟ +عکس
آیا افزایش قیمت دلار بر نخریدن ارز توسط مردم تاثیر می گذارد؟ +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حرف های قابل تامل دلالان ارز

به گزارش اسپوتنیک، با افزایش قیمت دلار و علی رغم جو امنیتی ایجاد شده برای نخریدن ارز اما باز هم ایرانیان اقدام به خرید دلار می کنند. این در حالیست که در کشورهای دیگر، با افزایش قیمت هر چیز مردم به نشانه اعتراض آن را نمی‌خرند تا هم به التهابات دامن نزنند و هم به قیمت اصلی باز گردد.


در حال حاضر در ایران بعلت افزایش ناگهانی نرخ ارز، به هر قیمتی شده افراد خواهان خرید دلار هستند. در این شرایط حتی افراد سالمند و خانم های خانه دار نیز به خرید دلار روی آوردند و اگر در لحظه قیمت آن افزایش یابد، باز هم خواهان خرید آن هستند.
در مقابل عده ای از افراد در شبکه های اجتماعی کمپین "نه به دلار" را انداخته و معتقدند که باید از کالاهای ایرانی حمایت کنند تا اوضاع از این بدتر نشود چرا که هر چقدر هم دلار خریداری شود و در خانه نگهداری شود باز هم ارزش کالاها افزایش پیدا میکند و جوابگو نخواهد بود.
بسیاری از کاربران معتقدند که مردم دانش کافی در زمینه برخورد با این شرایط را نداشته و هول کرده اند. آنها فقط خواهان این هستند که خود و خانواده خود را از این شرایط برهانند در شرایطی که در این حالت همه باید به جامعه فکر کنند و همه باید تلاش کنند تا جامعه را از این حالت خارج کنند تا به سود همه شود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала