آیا خبر خوبی در خصوص وضعیت ارز در انتظار ایرانیان است؟

© Photo / Soheil Ghanbarzadehتهران
تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سیاست های جدید دولت می تواند ساماندهی مناسبی را در وضعیت ارز در کشور ایجاد کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «برنا»، عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی ایران در مجلس شورای اسلامی درباره جزییات جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: سیاست های جدید دولت می تواند ساماندهی مناسبی را در وضعیت ارز در کشور ایجاد کند.

پروانه مافی، عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، در خصوص جزییات جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با موضوع «انحرافات تخصیص ارز دولتی» گفت:« درباره نظارت، شیوه های مبارزه با فساد و همچنین سیاست های نظام پولی-مالی بحث شد.

گفته شد که دولت الکترونیک باید به صورت کامل اجرایی شود. با اجرایی شدن دولت الکترونیک در بخش فرار مالیاتی چیزی حدود 23 هزار میلیارد وزارت دارایی توانسته مالیات اخذ کند. بحث دولت الکترونیک تا این اندازه مهم است که با شفاف سازی آن فساد کاملا مشخص شده و به راحتی می‌شود مانع از آن شد.

نکته دیگر مورد بررسی در این جلسه قوانین و مقررات زائد خصوصا در حوزه پولی بانکی بود که باید حذف شود. ساماندهی وضعیت ارزی موضوع مهم دیگری بود که البته سیاست های جدید از طرف دولت به زودی اعلام می شود. این اعلام سیاست های جدید می تواند ساماندهی مناسبی را در وضعیت ارز در کشور ایجاد کند که خبر خوبی برای مردم است».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала