واکنش تند سردار سلیمانی به اظهارات رئیس جمهور آمریکا

© AP Photo / Office of the Iranian Supreme Leaderواکنش تند سردار سلیمانی علیه رئیس جمهور آمریکا
واکنش تند سردار سلیمانی علیه رئیس جمهور آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده سپاه قدس ایران خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: در شان رئیس جمهور ما نیست که جواب تو را بدهد.

ترامپ تهدید کرد که از ایران انتقام خواهد گرفت - اسپوتنیک ایران
ترامپ تهدید کرد که از ایران انتقام خواهد گرفت
به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: رئیس جمهور آمریکا در جواب رئیس جمهور ما مطالب سخیفی در توئیت خود بیان کرد. شأن رئیس جمهور ما نیست که جواب تو را بدهد، من به عنوان یک سرباز جواب تو را می دهم.

وی خطاب به آمریکا افزود: تو مارا تهدید می کنی به این که اقدامی انجام می دهی که در دنیا سابقه ندارد. این ادبیات کاباره است. یک کاباره‌چی با دنیا اینگونه حرف می زند.
فرمانده سپاه قدس در ادامه اظهار داشت: شما چه کاری می توانستید بکنید که در طول این 20 سال نکردید؟ شما با ده‌ها دستگاه تانک و نفربر و صدها فروند هلیکوپرتهای پیشرفته آمدید به افغانستان و جنایتهایی را انجام دادید. شما بعد از 2001 تا 2018 با 110هزار سرباز چه غلطی کردید؟ امروز دارید به طالبان برای گفتگو التماس می کنید.

سردار سلیمانی ادامه داد: یادتان رفته برای سربازانتان پوشک بزرگسال تهیه می کردید و امروز آمدید ما را تهدید می کنید؟ شما در جنگ 33روزه چه غلطی کردید؟ غیر از این است که شروط حزب الله برای پایان جنگ را پذیرفتید؟

وی خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: ترامپ قمار باز! من خودم به تنهایی در مقابلت می ایستم. ما ملت، حوادث سختی را پشت سر گذاشته ایم، جنگ را شما شروع می کنید اما ما به پایان می رسانیم، بروید از پیشینیان خود بپرسید. پس ما را تهدید به کشتن نکنید. ما آماده هستیم در مقابلت بایستیم.

فرمانده سپاه قدس تصریح کرد:در گذشته آمریکا ابهتی داشت اما امروز زباله های ایران یعنی منافقین را دور خود جمع کرده اید تا چه چیزی را ثابت کنید؟ قدرت و توان ما را می دانید. چگونه است پس نمی توانید در مقابل ما و اعتقادات ما بایستید؟

پیش از دونالد ترامپ با انتشاری پیامی در توئیتر خطاب حسن روحانی رئیس جمهور ایران نوشت:هرگز ایالات متحده را تهدید نکن، در اینصورت پیامدهایی را خواهید دید که کمتر کسی در طول تاریخ دیده است. ما دیگر کشوری نخواهیم بود که کلمات جنون‌آمیزتان درباره خشونت و مرگ را تحمل کنیم. مراقب باش!

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала