انگشت اشاره فضای مجازی به سمت مجری مشهور + عکس

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر شایعه های فضای مجازی این بار بسمت مجری معروف نشانه رفت +عکس
شایعه های فضای مجازی این بار بسمت مجری معروف نشانه رفت +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وقتی مجری معروف قربانی فضای مجازی می شود.

به گزارش اسپوتنیک، مدتی است شایعه هایی در مورد "احسان علیخانی" مجری محبوب و معروف تلویزیون پراکنده شده است که او را بشدت آزرده است.

او که متهم به دریافت ۳ میلیارد پول از موسسه لغو مجوز شده ثامن الحجج شده است، در صفحه خود در فضای مجازی شفاف سازی کرده است.
او در مورد این اتهام بی پایه نوشته است که موسسه ثامن الحجج سالها قبل از همکاری با گروه اجتماعی شبکه سه در تمامی رسانه های رسمی کشور نظیر (روزنامه ها ، تیزر و برنامه های اسپانسری تلویزیونی ، خبرگزاری ها، سایتها ، بیلبوردهای شهری ، باشگاه های فرهنگی و‌ ورزشی و…) حضور داشته که معنای این حضور پر رنگ یعنی داشتن مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح، در نتیجه،اهدا مجوز تاسیس، مجوز گسترش موسسه تا بیش از 500 شعبه فعال، مجوز افتتاح حساب برای مردم و‌ صاحبان صنایع، مجوز برای تبلیغات تا مجوز برای انحلال این موسسه، ربطی به من و امثال من ندارد. ما با یک موسسه قانونی براساس نص صریح قانون و نظارت های دائمی صدا و سیما کار کردیم.

A post shared by Ehsan Alikhani (@ehsanalikhani) on Jul 19, 2018 at 5:27am PDT

او در پایان نوشته است که من مدیر نیستم، مسول نیستم، کارمند دولت نیستم، کارمند صدا و سیما هم نیستم، من تهیه کننده و ‌برنامه ساز مستقل هستم، ولی فراتر از هر بازی رسانه ای ، تهمت و قضاوتی، خودم را در برابر قانون و اذهان مردم پاسخگو می دانم. حالا هم از شبکه سه و صدا و سیما و ‌مراجع ذیصلاح قضایی و نظارتی خواهش می کنم تا به طور دقیق این موضوع را بررسی کنند و نتیجه را شفاف به مردم گزارش دهند.

A post shared by clip_text_fun (@clip_text_fun) on Jul 20, 2018 at 4:48am PDT

همچنین او معتقد است که عده ای این بازی کثیف را راه انداختند تا در پشت هیاهوی آن بتوانند کارهای غیر قانونی انجام دهند.

بسیاری از کاربران معتقدند که او مجری بسیار درست و محبوبی است و با این تهمت ها خدشه ای به شخصیت او وارد نمی شود. عده ای دیگر از کاربران از او بخاطر شفاف سازی تشکر کرده اند و معتقدند که بازی های رسانه ها را می دانند و این دسته از شایعه ها را تا زمانی که سندی وجود نداشته باشد و اثبات نشود، باور نمی کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала