مخالفان انقلاب اسلامی در حوزه سایبری کجا هستند؟

© Sputnik / Alexander Yurievمخالفان انقلاب اسلامی در حوزه سایبری کجا هستند؟
مخالفان انقلاب اسلامی در حوزه سایبری کجا هستند؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل ایران اعلام کرد اکثریت مخالفان فارسی زبان انقلاب اسلامی ایران که احتمالاً اعضای سازمان مجاهدین خلق هستند، در عربستان حضور دارند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العالم، سردار غلامرضا جلالی گفت:" ما در حوزه سایبری با پدیده‌ای ویژه روبرو هستیم و آن فارسی زبانان ضد‌انقلاب هستند؛ افرادی که در فضای سایبری حضور دارند و فارسی می‌نویسند اما بخش اعظم آنها در داخل کشور نیستند. طبق اطلاعات تیم‌های اطلاعاتی ما،حدود 60 درصد از اینها در عربستان سعودی حضور دارند که احتمالا منافقین هستند".
وی افزود: "مسئله قابل توجه این است که تمام ضدانقلاب بر بستر و پایه منافقین طراحی شده تا بتواند اقدامات برانداختن حکومت از جنس مردم محوری و با استفاده از ظرفیت‌های امنیتی و ضد امنیتی را پیگیری کنند و شما مشاهده می‌کنید که رفت و آمد مشاورین ترامپ به آلبانی محل حضور منافقین زیاد است و آمریکایی‌ها در اجلاس‌های منافقین در پاریس و دیگر جاها شرکت می‌کنند".
رئیس سازمان پدافند غیر عامل ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ناآرامی های اخیر در خرمشهراظهارداشت: "منافقین دستشان به خون جوانان ما آلوده است و در حوادث خرمشهر رد پای آنها دیده می‌شود که از ظرفیت منافقین برای جاسوسی و نفوذ بهره برداری می‌کنند".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала