انجام حرکات رزمی به رهبری یک روحانی +ویدئو

© Photo / T4llbergانجام حرکات رزمی به رهبری یک روحانی +ویدئو
انجام حرکات رزمی به رهبری یک روحانی +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حرکات رزمی یک روحانی سوژه شبکه های اجتماعی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، یک روحانی در مراسم معارفه مدیرعامل باشگاه مس کرمان از حرکات رزمی استفاده کرد. او افراد حاضر در سالن هم به این کار تشویق کرد تا مانند او این حرکات را انجام دهند.

A post shared by نقطه چین (@noghtechin12) on Jul 7, 2018 at 1:06am PDT

گویا این حرکت برای آماده کردن افراد حاضر در سالن برای این جلسه بوده است.
به نقل از سایت رسمی باشگاه کرمان، در این مراسم که با حضور مشاور مدیرعامل شرکت مس در امور فرهنگی و ورزشی، برخی نمایندگان کرمان در مجلس و جمعی از چهره‌های ورزشی و غیرورزشی استان و همچنین ورزشکاران و هواداران کرمانی برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از "محمدرضا کافی" مدیرعامل سابق باشگاه مس، "علی قرایی" رسما به عنوان سرپرست این باشگاه منصوب شد.
در این مراسم همچنین "عیسی ابراهیمی" و "علی قرایی" به عنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه مس، جانشین حمید اخلاقی و مهدی سیاوشی شدند.
همچنین در این مراسم تیم فوتسال دختران کویر که در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور بازی می‌کند، به عنوان یکی از تیم‌های جدید تحت پوشش باشگاه مس معرفی شد.
با اینکه این حرکات نوعی ورزش به حساب می آید و برای شروع هر مراسمی بخصوص مراسم ورزشی و باشگاهی بسیار سودمند است اما به کام بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی خوش نیامده است. به گفته آنها این حرکات کاملا بی معنی بوده و از یک روحانی بعید بود تا آنها را انجام دهد‌ عده دیگر از کاربران نیز معتقدند که افراد حاضر در جلسه نباید مانند روحانی این حرکات را تکرار می‌کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала