دستگیری سلطان سکه در تهران

© Fotolia / Beeboysدستگیری سلطان سکه در تهران
دستگیری سلطان سکه در تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سلطان سکه با ۲ تن سکه بهار آزادی در پایتخت ایران دستگیر شد.

رئیس پلیس تهران گفت: سلطان سکه با ۲ تن سکه بهار آزادی دو شب پیش در عملیات پلیس تهران دستگیر شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم ،‌ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: فردی که معروف به سلطان سکه بود و سال 96 حدود 2 تن سکه را از سطح بازار جمع کرده بود، دستگیر شد.
وی ادامه داد: این فرد 58ساله که دو شب پیش در عملیات پلیس دستگیر شد، به افراد و نوچه‌های خود دستور داده بود در بازار تهران به‌راه افتاده و بدون توجه به قیمت روز سکه، تمام سکه‌های موجود را بخرند تا در روزهای آینده خودش تعیین‌کننده نرخ سکه باشد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: این فرد پیش از این هم به‌عنوان دلال سکه دستگیر شده بود. او با پسرش در این زمینه همکاری می‌کرده است که در حال حاضر پسرش با قید ضمانت آزاد است. شخصی که سرکرده معاملات فردایی در بازار تهران بوده، به‌عنوان نوچه این فرد فعالیت می‌کرده است.
رحیمی اضافه کرد: علاوه بر این فرد دو اخلالگر در بازار سکه نیز شناسایی شدند که با سوء استفاده از نابسامانی قیمت سکه مبادرت به خرید 170 میلیارد تومان سکه در بازار تهران کرده و پس از دهها کلاهبرداری متواری شده بودند که این افراد نیز هفته گذشته با تلاش همکارانمان در پلیس آگاهی شناسایی و در مخفیگاه یکی از آنها دستگیر شدند و از این افراد نیز بالغ بر 20 کیلو سکه و طلا کشف شد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала