حواشی دیدنی برگزاری کنکور سال ۹۷ در ایران +عکس

© Fotolia / Grimaldelloحواشی دیدنی برگزاری کنکور سال ۹۷ در ایران +عکس
حواشی دیدنی برگزاری کنکور سال ۹۷ در ایران +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آزمون کنکور امسال با حواشی بسیار جالبی روبرو شده بود.

به گزارش اسپوتنیک، برگزاری کنکور امسال نیز همچون سال‌های گذشته با حواشی بسیاری روبرو بود که البته از نظر تنوع، حوادث جالب بیشتری رخ داده است.
یکی از داوطلبان شرکت در آزمون کنکور با زیرشلواری وارد سالن آزمون شده و دو صندلی را اشغال کرد. او تجهیزات کاملی را با خود به سر جلسه امتحان آورد که مورد توجه کاربران قرار گرفت.

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on Jun 28, 2018 at 4:50am PDT

داوطلب دیگری نیز در امتحان کنکور حاضر شد که سر جلسه امتحان به خواب عمیق و راحتی فرو رفت. بی استرس بودن او مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

A post shared by آخرین خبر (@akharinkhabar) on Jun 28, 2018 at 4:18am PDT

حاشیه بعدی مربوط به مرد میانسالی است که با خودکارهای رنگی وارد جلسه کنکور شده است. سن بالای این داوطلب و تعدد خودکارهای رنگی او در حالیکه در کنکور نیاز به مداد است تا خودکار، سوژه کاربران شده است.

A post shared by آخرین خبر (@akharinkhabar) on Jun 28, 2018 at 9:00am PDT

همچنین در یکی از جلسات کنکور، خانم اهل مریوان که باردار بوده است در ناحیه شکم خود درد احساس کرده و سریعا به بیمارستان منتقل می شود. او درست است در آزمون کنکور نتوانست خوش بدرخشد اما در آزمون زندگی خوب درخشید و کودک خود را سالم به دنیا آورد.

A post shared by آخرین خبر (@akharinkhabar) on Jun 28, 2018 at 9:00am PDT

بسیاری از کاربران از حضور مرد میانسال در جلسه کنکور استقبال کرده و معتقدند که او سمبل تحقق رویاها در هر سنی است. به گفته آنها ذوق و شوق او برای ادامه تحصیل از خودکارهای رنگی او پیداست.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала