بازی ایران و اسپانیا را در ورزشگاه آزادی ببینید

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر بازی ایران و اسپانیا را در ورزشگاه آزادی ببینید
بازی ایران و اسپانیا را در ورزشگاه آزادی ببینید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فوتبالی ها می توانند همراه با اعضای خانواده خود بازی ایران در مقابل اسپانیا را در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی تماشا کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا،‌ مجوز پخش مسابقات جام جهانی در ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری آزادی، از طرف استانداری تهران صادر شد تا علاقه‌مندان به ورزش بتوانند همراه خانواده خود بازی‌ها را در ورزشگاه آزادی تماشا کنند.
از هفته قبل با دستور ناصر محمودی‌فرد مدیر مجموعه ورزشی آزادی، زیر ساخت‌های لازم برای نمایش بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه بزرگ آزادی فراهم شد تا علاقه‌مندان به ورزش بتوانند این مسابقات جذاب و مهیج را همراه با اعضای خانواده خود در بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی خاورمیانه تماشا کنند.
یک نمایشگر بزرگ به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع در قسمت روبروی جایگاه ورزشگاه آزادی کار گذاشته خواهد شد تا تماشاگران از طبقه اول و دوم ضلع غربی ورزشگاه، تماشاگر بازی‌های جام جهانی از جمله دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران باشند.
این اتفاق برای نخستین بار است که در یک مجموعه ورزشی رخ می‌دهد و به نظر می رسد با استقبال علاقه مندان به ورزش در مرحله نخست ۱۰ هزار بلیت فروخته شود.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دون، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала