صحبت های جنجالی فرمانده سابق راهنمایی و رانندگی تهران درباره خودروسازهای ایرانی +ویدئو

© Russian Emergencies Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر صحبت های جنجالی فرمانده سابق راهنمایی و رانندگی تهران درباره خودروسازهای ایرانی +ویدئو
صحبت های جنجالی فرمانده سابق راهنمایی و رانندگی تهران درباره خودروسازهای ایرانی +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده سابق راهنمایی و رانندگی تهران از خودروسازهای ایرانی انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ "سید هادی هاشمی"، فرمانده سابق راهنمایی و رانندگی تهران، در یک مصاحبه تلویزیونی، صحبت های جنجالی ای در مورد خودروسازان ایرانی انجام داد. به گفته او، خودروسازان ایرانی از رانت های دولتی استفاده می کنند و آنها با وزارت صنعت و سازمان استاندارد سازی پسرخاله هستند به طوری که همدیگر را تایید می کنند.

A post shared by نقطه چین (@noghtechin12) on Mar 18, 2018 at 12:40am PDT

به گفته این سرهنگ بازنشسته، با توجه به اینکه وارد کردن ماشین های خارجی با گمرک بسیار بالایی قابل انجام است، عملاً ایرانی ها مجبور هستند که به خودروی ایرانی روی بیاورند، بنابراین خودروساز ایرانی همیشه مشتری خود را دارد. این یکی از عواملی است که باعث می‌شود خودروساز ایرانی خودروی بی کیفیت تولید کند و او حتی انصاف را در این امر به خرج نمی دهد که وقتی حمایت دولت را دارد، حداقل خودروی بهتر و با کیفیت تری تولید کند. همچنین او معتقد است که در ارائه آمار کشته های تصادفات به گونه‌ای آمارسازی می‌شود و آمار واقعی را نشان نمی دهند.

بسیاری از کاربران معتقدند که حرف او بسیار به جا، دقیق و به حق بوده است و باید فکری اساسی به حال صنعت خودروسازی کرد. به گفته کاربران، ایجاد فضای رقابتی بهترین روش برای تولید خودروی با کیفیت است.
بسیاری از کاربران معتقدند که آمار کشته ها در بعضی از خودرو های بسیار ارزان و بی کیفیت ایرانی بسیار بالاست و مردم مخصوصا قشر ضعیف جامعه، قربانی همین مسئله می شوند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала