رونمایی از تیم اصلی کی روش در مصاف با لیتوانی

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر شناخت تیم اصلی کی روش در مصاف با لیتوانی
شناخت تیم اصلی کی روش در مصاف با لیتوانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز در آخرین بازی تدارکاتی خود به مصاف تیم ملی فوتبال لیتوانی رفت.

فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در روسیه - اسپوتنیک ایران
فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در روسیه منتشر شد
به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال ایران که به عنوان نخستین تیم برای شرکت در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه وارد این کشور شده بود، عصر امروز در آخرین بازی تدارکاتی خود از ساعت 19:45 دقیقه و با 15 دقیقه تاخیر در کمپ باشگاه اسپارتاک مسکو به مصاف تیم ملی لیتوانی رفت که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ایران پایان یافت.

تک گل این دیدار در دقیقه 88 توسط کریم انصاریفرد به ثمر رسید.

گفته می شود که کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار از ترکیب اصلی خود برای مصاف با مراکش رونمایی می کند و به همین دلیل خواسته که این بازی پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران و تماشاگربرگزار شود.

پیش از این نیز ایگور موریناس سرمربی تیم ملی لیتوانی پس از ورود این تیم به مسکو برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما برای فصل پاییز با این بازی‌های تدارکاتی بیشتر آماده خواهیم شد و منتظر رقابت‌های بسیار جدی هستیم و خوشحالیم که می‌توانیم قدرت‌مان را در این بازی آزمایش کنیم و به راه‌حل‌های مشکلات تیم ملی فوتبال لیتوانی دست یابیم.

در این دیدار دوستانه تیم ایران با ترکیب علیرضا بیرانوند — رامین رضایی — روزبه چشمی — مرتضی پورعلی گنجی — میلاد محمدی — امید ابراهیمی — علیرضا جهانبخش — مسعود شجاعی — احسان حاج صفی — مهدی طارمی — سردار آزمون به مصاف تیم ملی لیتوانی رفت.

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین رویارویی خود در این مسابقات روز 15 ژوئن در سن پترزبورگ به مصاف مراکش خواهد رفت، سپس در تاریخ 20 ژوئن در شهر کازان با تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی خواهد کرد و در نهایت در تاریخ 25 ژوئن، بازی سوم در مرحله نخست جام جهانی 2018 روسیه، تیم ملی فوتبال ایران در شهر سارانسک با پرتغال دیدار خواهد کرد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала