آیا کی روش ایران را ترک خواهد کرد

© Sputnik / Maxim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر آیا کی روش ایران را ترک خواهد کرد
آیا کی روش ایران را ترک خواهد کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران پیشنهاد قرارداد شش ماهه تا پایان جام ملت‌های آسیا را رد کرد.

کی روش هفتمین مربی برتر دنیا در سال 2017 - اسپوتنیک ایران
کی روش هفتمین مربی برتر دنیا در سال 2017
به گزارش اسپوتنیک، کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران که از سال 2011 هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشت، پس از گذشت هفت سال ایران را برای همیشه ترک خواهد کرد.

کارلوس کی روش اعلام کرده که پس از پایان رقابتهای جام جهانی 2018 روسیه از سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران کنار خواهد رفت.

کیروش پرتغالی طی هفت سال کار در ایران شاید بتوان گفت که تجربه جدیدی را پشت سر گذاشت و با مشکلات و بسیاری در زمینه های مختلف دست و پنجه نرم کرد. موافقان و مخالفان بسیاری را در این مسیر هفت ساله بر سر راه خود دید و در عین حال با حمایت فدراسیون فوتبال ایران همراه بود. حتی طی چند ماه اخیر مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران با ارائه یک پیشنهاد شش ماهه از از این مربی پرتغالی خواست تا پایان مسابقات جام ملتهای آسیا همچنان هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشته باشد که با جواب رد کی روش مواجه شد.

کی روش در مصاحبه با رویترز می‌گوید: تقریبا یک سال از صعود ما به جام جهانی گذشته و این حقیقت دارد که آنها به من قراردادی شش ماهه برای هدایت ایران در جام ملت‌های آسیا پیشنهاد داده‌اند. اما این پیشنهاد در حد انتظارات من نبود. مذاکرات ما به پایان رسیده و من آن را پشت سر گذاشتم. پیش از اینکه ما به استانبول بیاییم قرار بود فدراسیون در اینباره تصمیم بگیرد گه این اتفاق رخ نداد و از جالا به جلو نگاه خواهم کرد. بعد از این همه سال ابتدا قصد داشتم بعد از جام جهانی بازنشسته شوم اما ناگهان نارضایتی از حضور نداشتن در پنجمین جام جهانی در من شعله ور شد و تصمیم گرفتم این کار را انجام بدهم و این هدف تازه من خواهد بود.

کی روش که تصمیم داشت بعد از مسابقات جام جهانی 2018 بازنشسته شود و زمان بیشتری با خانواده‌اش بگذراند، حالا می‌خواهد اولین مربی‌اش شود که 5 بار به جام جهانی صعود کرده است.

تیم فوتبال یران به رقبای خود قالی هدیه می دهند+عکس - اسپوتنیک ایران
تیم فوتبال ایران به رقبای خود قالی هدیه می دهد+عکس
سرمربی تیم ملی ایران می‌گوید: من دو پیشنهاد دارم، یکی از آفریقا و دیگری از آسیا. با شانسی که این دو تیم برای صعود به جام جهانی 2022 خواهند داشت. و اگر این اتفاق نیفتد سپس بعد از جام جهانی به دو پیشنهادی که از انگلیس دارم فکر خواهم کرد.

مهدی مهدوی کیا بازیکن سابق تیم ملی ایران دراینباره گفت: واقعا نمی‌دانم مطرح کردن بحث تمدید قرارداد کی‌روش 20 روز مانده به جام جهانی به چه دلیل است؟ این اتفاق می‌توانست پس از جام جهانی رخ بدهد و در آرامش کامل انجام شود. این که کی‌روش اعلام جدایی کرده است هم خودش باید درباره‌اش صحبت کند.

اقدامات غیر قابل پیش بینی کی روش همیشه با واکنش های مختلفی همراه بوده که می توان به جدیدترین آن درباره لیست بازیکنان اعزامی ه جام جهانی روسیه اشاره کرد که با کنار گذاشتن سید جلال حسینی و وریا غفوری دو تن از آماده ترین بازیکنان لیگ برتر ایران مخالفان جدیدی برای خود به ارمغان آورد و موجب موضع گیری افراد فوتبالی و غیرفوتبالی ایران شد.

اما کی روش طی این مدت نشان داده که تصمیمات خود را نسبت به مواضع دیگران تغییر نمی دهد و از تصمیم خود همچنان دفاع می کند.

شایان ذکر است که مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم و 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران با تیم های مراکش، پرتغال و اسپانیا در گروه دوم این رقابتها قرار داد.

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала