انتقاد وزیر ارتباطات ایران به یک پیام رسان داخلی

© Photo / Facebook/ Mohammad-Javad Azari Jahromiانتقاد وزیر ارتباطات ایران به یک پیام رسان داخلی
انتقاد وزیر ارتباطات ایران به یک پیام رسان داخلی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مرکز عملیات شبکه شرکت مخابرات ایران با اعتبار 200 میلیارد ریال با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر اعتراض یکی از پیام‌رسان‌ها درباره چالش‌های نرم‌افزاری زیرساخت و اپراتورها اظهار کرد: ما در کشور پنج پیام‌رسان داریم و یک پیام‌رسان نداریم. این که یکی از آن‌ها به جای مطرح موضوع در جلسات مرتبا بحث را به موضوع عملیات روانی بکشاند، نه به سود آن‌هاست و نه به سود کشور.

محمدجواد آذری جهرمی ادامه داد: وزارت ارتباطات و اپراتورها بنایشان بر همکاری تمام مدت با پیام‌رسان‌هاست و این موضوع به عنوان یک تکلیف مهم ملی پیگیری می‌کند. بنابراین ایجاد عملیات روانی، ذهنیتی ایجاد می‌کند و تاثیر منفی دارد و اگر کسی مشکلی دارد باید با استدلال و استناد پیگیری کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران خاطرنشان کرد: نمی‌شود چهار پیام‌رسان دیگر خوب کنند و یک پیام‌رسانی که ادعایی داشته و به آن نرسیده شروع به پروپاگاندا کرده و مسئولیت را به گردن دیگران بیندازد. توصیه ما این است که پیام‌رسان‌ها بدانند ما از آن‌ها حمایت کرده و مشکلات را پیگیری و برطرف می‌کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала