انتقاد نماینده مجلس ایران به آتش زدن پرچم آمریکا

© AP Photoانتقاد نماینده مجلس ایران به آتش زدن پرچم آمریکا
انتقاد نماینده مجلس ایران به آتش زدن پرچم آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از اعضای فراکسیون امید مجلس ایران درباره آتش زدن پرچم آمریکا در صحن‌علنی مجلس گفت: فکر می‌کنم نمایندگان اصولگرا از این نظر که موضع خود را اعلام می‌کردند قابل احترام هستند اما از این زاویه که به دلیل احساسات پرچم آمریکا را در صحن مجلس آتش زدند، قابل دفاع نیستند.

به گزارش اسپوتنیک، محمود صادقی، نماینده تهران درباره واکنش نمایندگان اصولگرا و مخالف با برجام نسبت به خبر خروج آمریکا از برجام و آتش زدن آن به همراه پرچم این کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: همان‌طور که برخی از تحلیلگران مطرح کردند ما در این بازه مسائل مختلف، دو طیف سیاسی اصلی داریم و دو نگاه متفاوت از جمله درباره برجام وجود دارد.

​​به گزارش نامه نیوز، عضو فراکسیون امید مجلس ایران عنوان کرد: به هر حال اصولگرایان در این خصوص دیدگاه متفاوتی داشتند و دارند و تاکید می‌کنم این اختلاف دیدگاه‌ها اول نشانگر وجود دموکراسی است و ثانیا خود یک حسن است.

در تاریخ 8 می، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خبر خروج واشنگتن از توافقنامه برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را اعلام نمود. این توافقنامه موجب محدودیت در فعالیت های هسته ای ایران و جلوگیری از اقدامات یکجانبه آمریکا و شورای امنیت سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا در تحریم های یک طرفه می باشد.
به عقیده رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، برنامه جامع اقدام مشترک با ایران، با امکان دور زدن تحریم ها توانایی ساخت بمب هسته ای را برای تهران فراهم می کند. در عین حال ایشان به انعقاد توافق نامه جدیدی نیز اشاره نمود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала