ادامه بازتاب حرکت نمایندگان مجلس ایران در شبکه های اجتماعی +عکس،ویدئو

© Sputnik / Vladimir Fedorenkoادامه بازتاب حرکت نمایندگان مجلس ایران در شبکه های اجتماعی +عکس،ویدئو
ادامه بازتاب حرکت نمایندگان مجلس ایران در شبکه های اجتماعی +عکس،ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی ایرانی و خارجی همچنان نسبت به حرکتی که در مجلس "ایران" انجام شد، واکنش نشان می دهند.

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا پس از لغو برجام توسط رئیس جمهور "آمریکا"، عده‌ای از نمایندگان مردم ایران در مجلس جمهوری اسلامی ایران پرچم آمریکا را به همراه سند نمادین برجام آتش زدند. این حرکت انتقادات گسترده ای از مردم ایران را به همراه داشت.

بسیاری از کاربران معتقدند که وقتی "ترامپ" در کمال بی ادبی در یک سخنرانی به ایران توهین میکند، حداقل وظیفه نمایندگان مجلس این بود که متنی کوبنده آماده کرده و در جواب می خواندند نه اینکه با حرکت اشتباه و فریادهای بلند، بر صحبت های او صحه بگذارند.

آتش زدن پرچم آمریکا در مجلس ایران تیتر اصلی بسیاری از روزنامه های بین المللی نیز بوده است. روزنامه "دیلی میل" در این مورد نوشته است که کسانی که ترامپ را به عدم تعادل روانی متهم کردند، پرچم کشور آمریکا را آتش زدند.

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on May 9, 2018 at 8:05pm PDT

بسیاری از کاربران این حرکت نمایندگان را از روی تدبر نخوانده و عنوان کردند که به جای مجلس شورا، انگار مدرسه ای به نام "بهارستان" با مدیریت "علی لاریجانی" داریم. به گفته بعضی از کاربران، بسیاری از نمایندگان مجلس بجای آتش زدن پرچم آمریکا باید گرین کارت ها و پاسپورت های فرزندان و اقوام خود را آتش بزنند.

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on May 9, 2018 at 4:14am PDT

با نگاه کلی به نظرات کاربران می توان دریافت که این حرکت نمایندگان با انتقاد گسترده ای از کاربران ایرانی روبرو شده است و بیشتر آنها مخالف این حرکات و فریادهای بلند در صحن عمومی مجلس هستند و با تدبر و آرامش بیشتر موافقند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала