واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به حملات اسرائیل به سوریه

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به حملات اسرئیل
واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به حملات اسرئیل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیروی هوایی اسرائیل اعلام کرد که در پاسخ به موشک باران شبانه، دهها تاسیسات متعلق به ایران و آتشبارهای پدافند هوایی در سوریه را مورد حمله قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک، در پی انتشار اخبار مربوط به در و بدل شدن آتش میان ایران و اسرائیل کاربران شبکه ای اجتماعی نسبت به این اتفاقات واکنش های مختلفی نشان دادند.

- یکی از کاربران اینترنتی با اشاره به گزارشات ارتش اسرائیل نوشت: ارتش اسرائیل دائما اعلام می کند که پایگاه های ایران در سوریه را هدف قرار دادیم! پس چرا این پایگاه ها تمام نمی شوند.

- کاربری کلیه اتفاقات روی داده در چند روز اخیر را هدفمند و در یک راستا میداند، این کاربر مینویسد: همه چیز هماهنگ با هم در حال انجامه! هدف:بیرون کردن سپاه از منطقه با خسارات سنگین و وارد آوردن فشار اقتصادی سنگین برای پای میز کشوندن ایران.

- امیرحسین ​یکی دیگر از کاربران به جنگ احتمالی ایران و اسرائیل اشاره کره و این سوال را مطرح کرد که در جنگ علیه اسرائیل شرکت می کنید؟ 

- کاربری نیز نوشت: ما با مردم اسرائیل مشکلی نداریم!

​- کاربری به طنز می نویسد: جالبه حمله ایران به اسرائیل از سوریه مثل اینه که ایرانیا زنگ زدن در رفتن.

- همچنین صفحه منتسب به سردار قاسم سلیمانی در اینستاگرام با انتشار تصویری نسبت به حوادث شب گذشته واکنش نشان داد.


​در نیمه های شب پنجشنبه 10 مه، ارتش اسرائیل گزارش داد که نیروهای ایران حدود 20 موشک از سوریه به مواضع این کشور در ارتفاعات جولان شلیک کرده است. در پاسخ به این حملات نیز، نیروی هوایی ارتش اسرائیل اهدافی را در خاک سوریه مورد حمله قرار داد. حملات اسرائیل به مواضعی صورت گرفت که از این مناطق به خاک این کشور حمله شده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала