برخورد وحشیانه شکارچیان با قوچ ایرانی +ویدئو،حاوی صحنه های خشن

© Photo / FSB of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر برخورد وحشیانه شکارچیان با قوچ ایرانی +ویدئو،حاوی صحنه های خشن
برخورد وحشیانه شکارچیان با قوچ ایرانی +ویدئو،حاوی صحنه های خشن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رفتار بیمارگونه دو شکارچی با قوچ ایرانی سبب تعجب و خشم بسیاری از کاربران شده است.

به گزارش اسپوتنیک، "پرویز پرستویی" بازیگر محبوب ایرانی، مطلبی در مورد کشتار وحشیانه و انقراض گونه ای نادر از قوچ "ایرانی" در صفحه شخصی خود منتشر کرده است. او با شکایت از این شکارچیان عنوان کرده است که آنها علاوه بر آزار و اذیت جسمی این قوچ تیر خورده، از نظر روحی نیز او را شکنجه کردند.

در کلیپی که توسط این بازیگر منتشر شده و حدودا 1 میلیون بار تنها در اینستاگرام بازدید کننده داشته است نشان داده میشود که در حالی که این قوچ زنده است، با سوراخ عمیقی که به دلیل اصابت گلوله شکارچیان در پشتش وجود دارد، مورد شکنجه روحی نیز قرار میگیرد. آنها او را به حالت تیر خورده به زور به لاشه فرزندش نزدیک می‌کنند تا بیشتر او را اذیت کنند. یکی از این افراد شکارچی سابقی بوده که گویا اهل شهر "میناب" است. او جذب فعالیت های یک کارشناس حیات وحش می شود و با هزینه خود به فعالیت های پژوهشی حفاظت از پلنگ ایرانی و خرس سیاه می پردازد.
بسیاری از کاربران عنوان کردند که این ویدئو حاوی لحظه های دردناکی است. آنها همچنین شکارچی سابق را تشویق و تحسین کرده اند که دست از فعالیت های ظالمانه خود کشیده است.
در هر صورت به خاطر خطرانی که در حرفه محیط بانی وجود دارد، به نظر می رسد روز به روز شاهد کاهش کارمندان و دوستداران این حرفه و افزایش باند های قاچاق حیوانات و شکارچیان باید باشیم.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала