سفر بدون ویزا با پاسپورت ایرانی +عکس

© AFP 2023 / KAREN MINASYANسفر بدون ویزا با پاسپورت ایرانی +عکس
سفر بدون ویزا با پاسپورت ایرانی +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با پاسپورت ایرانی به کدام کشورها می‌توان بدون ویزا سفر کرد؟

به گزارش اسپوتنیک، با نزدیک شدن به فصل سفرهای گردشگری خارجی، برای بسیاری این سوال پیش آمده است که با گذرنامه ایرانی به چند کشور دنیا می توان بدون روادید سفر کرد. در همه جای دنیا رسم است که بعضی از کشورها با هم قرار داد بسته و اجازه می دهند تا گردشگران آن دو کشور بدون ویزا سفر کنند. با پاسپورت ایرانی نیز می توان نزدیک به ۲۰ کشور جهان بدون ویرا سفر کرد.

A post shared by Simorgh24 (@simorgh24com) on Apr 8, 2018 at 4:40am PDT

"مالزی"، "ترکیه"، "ارمنستان" و "گرجستان" کشورهایی هستند که با پاسپورت ایرانی می توان بدون ویزا به آنها سفر کرد و بیشترین مقاصد سفر ایرانیان می باشند. اما به غیر از اینها ایرانی ها میتوانند به کشورهای "صربستان"، "تانزانیا"، "سومالی"، "موزامبیک"، "کامبوج"، "اکوادور"، "گینه بیسائو"، "نیکاراگوئه"، "ماداگاسکار"، "تاجیکستان"، "لبنان"، "ونزوئلا"، "نپال"، "ساموا"، "بولیوی"، "دومینیکا" و "میکرونزی" سفر کنند.

بسیاری از کاربران معتقدند که به جز پنج یا شش کشور، حتی اسم بعضی از کشورهایی را که ایرانی ها می‌توانند بدون ویزا به آنها سفر کنند، نشنیدند. به گفته آنان فقط همین چند کشور ارزش دیدن دارند و بقیه این کشورها جاذبه گردشگری خاصی برای دیدن ندارند و حتی ممکن است تضمینی برای حفظ جان در بعضی از کشورها وجود نداشته باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала