همایش ضد پیام رسان خارجی با تبلیغ در همان پیام رسان خارجی +عکس

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر همایش ضد پیام رسان خارجی با تبلیغ در همان پیام رسان خارجی +عکس
همایش ضد پیام رسان خارجی با تبلیغ در همان پیام رسان خارجی +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
همایش پیام رسان بومی با تبلیغ در پیام رسان غیر بومی جنجال زیادی به همراه داشت. در بنر همایش حمایت از پیام رسان ایرانی، آدرس پیام رسان خارجی دیده می شود.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً همایشی در حمایت از پیام رسان های داخل ایران برگزار شده است که در بنر آن آدرس های تلگرام و توییتر برای معرفی خود ارائه شده است. این تناقض برای کاربران سوال انگیز شده است.

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on Apr 11, 2018 at 1:27am PDT

کاربران در مورد این تناقض نظرات متفاوتی ثبت کرده اند. عده ای از کاربران معتقدند که نام این همایش "چرا پیام رسان بومی" بوده است و حتماً در آن دلایلی ارائه شده است که پیام رسان بومی بهتر از پیام رسان های دیگر است اما در نهایت آدرسهایی از پیام رسان های غیر بومی ارائه شده است. به گفته آنان این حرکت این نتیجه را در ذهن مخاطب تداعی می کند که آنها خود نیز خود را قبول ندارند و برای معرفی خود دست به دامان پیام رسانها و شبکه های اجتماعی خارجی شده اند.
عده ای دیگر از کاربران معتقدند که شبکه های مجازی مانند دهکده ای کوچک است که بومی و غیربومی ندارد و کشور در آن مطرح نیست. به عقیده آنان، اساساً این سوال که پیام رسان بومی بهتر از پیام رسان غیر بومی است اشتباه است.
در مقابل عده دیگر نیز معتقدند که مسلما آنها این مسئله را قبول دارند که پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی غیر بومی محبوبیت بسیاری دارد. برای همین برای معرفی خود از آنها استفاده کردند اما در نهایت این نتیجه را گرفتند که پیام رسان بومی مزیت‌هایی برای کاربران ایرانی دارد که بهتر است از آن استفاده کنند. به گفته این دسته پیام رسان بومی آنقدرها هم بد نیست که کاربران در مقابل آن موضع گرفتند بلکه نوعی حمایت از برند و کالای ایرانی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала