صف های طولانی مردم همزمان با افزایش قیمت دلار + عکس

© REUTERS / Beawihartaافزایش قیمت دلار و صف های طولانی برای خرید دلار
افزایش قیمت دلار و صف های طولانی برای خرید دلار - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در ادامه نوسانات دلار در بازار ایران از ابتدای سال جاری، امروز نرخ دلار به مرز شش هزار تومان نزدیک شد و نگرانی مردم نسبت به کاهش ارزش پول موجب شده که در مقابل صرافی‌ها شاهد صف‌های طولانی مردم برای خرید دلارایجاد شود.

قیمت دلار در ایران به بیش از 5700 تومان رسید+ عکس - اسپوتنیک ایران
قیمت دلار در ایران به بیش از 5700 تومان رسید+ عکس
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اقتصاد آنلاین از میدان فردوسی تهران نشان از آن دارد که صرافی‌ها امروز نرخ دلار را 4959 تومان برای خرید و 4969 تومان برای فروش اعلام کردند.

اما در بازار آزاد دلالان قیمت‌های متفاوتی را اعلام می‌کنند که بین 5600 تا شش هزار تومان متغیر است، در واقع وضعیت در بازار به این صورت است که هرکس برای خودش قیمت جدیدی را تعیین کند و در پاسخ به اینکه چرا قیمت یکسان نیست اعلام می‌کنند که قیمت‌ها دائما نوسان دارد.

براین اساس یورو نیز در صرافی‌ها با نرخ 6084 تومان برای خرید و 6099 تومان برای فروش داد و ستد می‌شود.

اگرچه برخی از صرافی‌ها معاملات خرید و فروش را انجام نمی‌‌دادند اما در بعضی از صرافی‌ها نیز فقط معاملات مربوط به خرید انجام می‌شد اما دلار نمی‌فروختند.

امروز با وجود حضور گسترده پلیس در محدوده میدان فردوسی تا منوچهری مجددا شاهد وجود عده زیادی از دلالان به خصوص در مقابل پاساژ افشار بودیم که آرام در گوش مردم نرخ‌های بالا برای دلار را زمزمه می‌کردند.

نوسانات بازار ارز ایران در حالی همچنان ادامه دارد که برخی منابع خبر دادند که دقایقی پیش محموله‌های ارزی برای توزیع در صرافی‌های مجاز از بانک مرکزی خارج شده و گفته می‌شود این دلار با قیمت حدود ۴۹۰۰تومان عرضه خواهد شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала