ادامه واکنش های کاربران به اقدام روان پریشانه شاخ مجازی +عکس

© Flickr / Rego Korosiادامه واکنش های کاربران به اقدام روان پریشانه شاخ مجازی +عکس
ادامه واکنش های کاربران به اقدام روان پریشانه شاخ مجازی +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
واکنش‌های بسیاری از کاربران راجع به اقدام روان پریشانه "نسیم اقدم" همچنان ادامه دارد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از انتشار خبر حمله نسیم اقدام (نسیم اقدم) به ساختمان یوتیوب، واکنش های بسیاری در شبکه های مجازی نسبت به این اقدام انجام شده است.
"امیر مهدی ژوله"، نویسنده، بازیگر و هنرمند ایرانی اظهار کرد که ما به عنوان کاربر و فالوئر این دسته از افراد در این گونه از حوادث نقش داریم. به عقیده این هنرمند که پس از ساعاتی پست خود را پاک کرد، اگر ما این شاخ های مجازی را که شهوت دیده شدن دارند، نبینیم و دنبال نکنیم، بسیاری از این اتفاقات ناگوار نمی افتد.

با این اسکول‌های خودآگاه چه باید کرد؟ /واکنش امیرمهدی ژوله به حمله تروریستی زنِ ایرانی در آمریکا. امیرمهدی ژوله با انتشار ویدئویی از این زن در صفحه ی اینستاگرامش نوشت:. "دختر سينه بادكنكي اسلحه گرم گرفت دستش رفت تو ساختمون يوتيوب ملت رو بست به رگبار بعد هم خودش رو كشت.چرا؟در اعتراض به سياست هاي يوتيوب!!!!. ما چه نقشي داشتيم تو اين اتفاق؟چه نقشي داريم تو اين اتفاقها؟. اصلا چي كار بايد كرد تو مواجهه با اين شاخهاي اينستا؟با اين بيا منو ببين ها؟با اين قر و قاطي خورها و دندون قشنگها و استوري گذارها و هشتاد و نود و صد و پنج ها و بريز بيرون ها و پسرهاي ايران و پرهزينه ها و كم هزينه ها و همه اسكول هاي خوداگاه و ناخودگاه فضاي مجازي و فضاي حقيقي حتي.فلان بازيگر و فلان خواننده و فلان سياستمدار؟. همه اينايي كه براي ديده شدن از بيرون ريختن هيچ چيز ابايي ندارند؟؟؟نه از بدن هاي كج و معوج و نه محتويات مغز متروكشان. اينارو بايد نديد و دامن نزد به اين شهوت سيري ناپذيرشون كه يه روز از استوري هاشون بيرون ميزنه يه روز از خبر حمله تروريستي!به يوتيوب؟يا اينكه بايد جمع و تفريقشون كرد تو جشنها و ويژه برنامه ها و جلدهاي نشريات كه هم بخنديم هم جلد و برنامه رو ببنديم هم نياز هورمونهاي شاخ موردنظر رو براورده كنيم؟؟ اينا تا كجا ميرن براي ديده شدن؟من حتي.توحتي. تا به جواب برسيم فعلا بترسيم ازشون.ازمون.". با دنبال کردن سینماسریال، در جریان آخرین اخبار جنجالی سینما و هنرمندان قرار بگیرید 👈 @cinemaserial

A post shared by CinemaSerial | سینماسریال (@cinemaserial) on Apr 4, 2018 at 4:39am PDT

عده ای از کاربران معتقدند که خوشحالیم بقیه شاخ های مجازی اسلحه ندارند که به جایی حمله کنند و فقط در حیطه صفحات مجازی دست به کارهای غیر عاقلانه می زنند.

 

عده ای دیگر از کاربران در جواب این دسته از کاربران عنوان کردند که چه کسی فکر میکرد یک روز نسیم اقدم هم دست به اسلحه شود.

 

A post shared by Iammeysam (@meysammokhtarii) on Apr 5, 2018 at 1:16pm PDT

به گفته آنان، هر کدام از افراد بی هنر اما معروف شبکه های مجازی که در محدوده صفحات خود دست به کارهای غیر عقلانی می زنند می توان انتظار یک فاجعه در دنیای واقعی را داشت، چون اکثرا از بیماری روانی پنهانی رنج می برند.

A post shared by @iran33844 on Apr 5, 2018 at 5:56am PDT

عده ای از صفحات نیز کاربران را تشویق به دنبال نکردن افرادی کردند که به اصطلاح شاخ های مجازی هستند، چرا که با اینکار می توان از فاجعه های بزرگتر جلوگیری نمود.

A post shared by narsis (@campain09) on Apr 4, 2018 at 4:17pm PDT

در کل با نگاهی به واکنش ها و نظراتی که توسط کاربران ثبت شده است می توان نتیجه گرفت که بها دادن به این دسته از افراد در فضای مجازی باعث می شود حس معروفیت پوچی به آنان دست دهد و در دنیای واقعی منجر به فجایع ناگواری می شود که فقط با عدم دنبال کردن آنها میتوان جلوی آن را گرفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала