آخرین وضعیت زلزله روز گذشته سرپل ذهاب

© AFP 2023 / Shwan Mohammedآخرین وضعیت زلزله روز گذشته سرپل ذهاب
آخرین وضعیت زلزله روز گذشته سرپل ذهاب - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس با اشاره به آخرین وضعیت زلزله روز گذشته سرپل ذهاب، گفت: این زلزله هیچ فوتی نداشته و همه افرادی که به بیمارستان مراجعه کردند بصورت سرپایی درمان شدند. مردم امروز به مناسبت روز طبیعت به طبیعت رفتند.

آمار مصدومان زلزله سرپل ذهاب - اسپوتنیک ایران
آمار مصدومان زلزله سرپل ذهاب+ تصاویر خرابی ها بر اثر زلزله
به گزارش اسپوتنیک به نقل از الف، فرهاد تجری گفت: خوشبختانه این زلزله هیچ خسارت جانی نداشته و اصلا مجروحی که در بیمارستان بستری شود هم نداشت.

وی با بیان زلزله پنچ و سه دهم ریشتری روز گذشته در ساعت 13:05 روی داد، گفت: این زلزله در شمال سرپل ذهاب روی داد که در عمق هشت کیلومتری زمین بود.

نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس افزود: تا ساعت 19:30 حدود 28 نفر به بیمارستان شهدای سرپل ذهاب مراجعه کردند که 15 زن و 13 مرد بودند. که البته سه مرد مراجعه کننده به بیمارستان سرپل از حوزه گیلانغرب بودند.

تجری با بیان اینکه از ساعت 19:30 به بعد حدود 21 نفر دیگر هم به بیمارستان مراجعه کردند، افزود: مجموعه افرادی که در پی زلزله به بیمارستان مراجعه کردند، 49 نفر بودند.

نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی تا ساعت یک بامداد امروز دوشنبه 13 فروردین به همراه محبت جمالی نیا فرماندار سرپل ذهاب در حال بررسی وضعیت سطح شهر و مناطق زلزله زده بوده، به خبرنگار الف گفت: امروز که سیزه بدر و روز طبیعت است با دستور فرماندار سرپل ذهاب تمام دستگاهها و مجموعه هایی که زیر نظر ستاد مدیریت بحران است، در حال آماده باش هستند تا خدمات رسانی به مردم در این روز به نحو احسن انجام شود. همچنین نیروهای نظامی و انتظامی و مخصوصا قرارگاه ارتش در منطقه غرب کرمانشاه برای کمک به مردم آماده هستند.

تجری اضافه کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی در منطقه وجود ندارد و مردم در حال آماده شدن برای رفتن به طبیعت در روز طبیعت هستند.

وی با اشاره به خسارت مالی ناشی از زلزله دیروز گفت: ساختمانی نداشتیم که بصورت کامل تخریب شده باشد. البته برخی از ساختمانهایی که در حال تعمیر و احداث بودند، ریزش و تخریب داشتند که کارشناسان در حال بررسی میزان خسارت هستند.

نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به تشکیل ستاد بحران بلافاصله بعد از وقوع زلزله تصریح کرد: در ساعت 14:30 دیروز این جلسه تشکیل شد و خدمات عمومی مثل آب، برق، گاز، تلفن و دیگر امکانات سطح شهر را کنترل کردیم که خوشبختانه مشکلی وجود نداشت.

تجری با اشاره به پس لرزه های این زلزله گفت: حدود چهار پس لرزه با مقیاس حدود سه ریشتری هم داشتیم.

وی تاکید کرد: ستادهای معین که در منطقه مستقر هستند، آماده کمک به مردم هستند و ما برای زلزله روز گذشته درخواست کمک نکردیم.

نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم منطقه به نسبت زلزله 21 آبان سال گذشته هوشیارتر شدند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала