شوخی محسن تنابنده با نقی معمولی +ویدئو،عکس

© Sputnik / Uliana Solovieva /  مراجعه به بانک تصاویر شوخی محسن تنابنده با نقی معمولی +ویدئو،عکس
شوخی محسن تنابنده با نقی معمولی +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بازیگر سریال "پایتخت" با شخصیت خود شوخی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، با شروع ایام عید نوروز، سریال "پایتخت ۵" نیز آغاز شده است. "محسن تنابنده" بازیگر نقش اول این سریال، که در نقش "نقی معمولی" بازی می‌کند، با شخصیت خود شوخی کرد.
نقی در ابتدای سریال تصادف می کند و یکی از چشمان او آسیب می بیند به طوریکه به صورت ناخواسته باز و بسته می شود. تنابنده تصویر خود را در کنار یک جغد یک چشم قرار داده و در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی منتشر کرده است.

او در پایین این تصویر این گونه نوشت: "نه میشه دید نه میشه ندید چاره ای نیست".
گفتنی است که این سریال طنز در میان خانواده‌های ایرانی بسیار طرفدار دارد و همه بی صبرانه منتظر دیدن آن در شب های نوروز هستند. همچنین شوخی های بامزه ای که در این فیلم استفاده می شود مورد توجه بسیاری از کاربران واقع شده است.

البته این سریال دچار حواشی ای مانند شوخی با خواننده معروف ترک "ابراهیم تاتلیس" شد که خاطر بعضی از هواداران او را مکدر کرد. محسن تنابنده رسماً در صفحه شخصی خود بابت این شوخی از همه آذری زبان ها و طرفداران او عذرخواهی کرد.

در کل بسیاری از کاربران از این سریال طنز استقبال کرده و معتقدند که فرهنگ و زبان مازندرانی بیش از پیش برای آنان جذاب شده است. به گفته آنان، مردم شمال کشور "ایران" دارای فرهنگ غنی ای هستند و بسیار ساده و بی آلایش می باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала