شترسواری در بیابان زاینده رود +عکس

© Flickr / Aleksandar Cocekشترسواری در بیابان زاینده رود +عکس
شترسواری در بیابان زاینده رود +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بحران آب در ایران باز هم فاجعه ای خبرساز آفرید.

به گزارش اسپوتنیک، ماجرای خشک شدن زاینده روز نه تنها برای مردم اصفهان بلکه برای تمام شهروندان ایران یک تراژدی غم انگیز است. برخی عامل اصلی این اتفاق را خشکسالی میدانند اما گروه دیگری مدیریت ناصحیح را علت اصلی میدانند. برخی کاربران ناراحتی خود را با انتشار تصاویری به اشتراک گذاشته اند. یکی از کاربران مینویسد: درست وسطِ هراس از غرق شدن ایستاده‌ام و به سی و سه پل نگاه می‌کنم.
وسطِ زاینده‌رود با تَرَک‌هایی شبیه کویر!

از همه درناکتر اینکه زاینده رود اصفهان مدتی است به محل رفت و آمد شترها تبدیل شده است. کاربران میگویند جای تاسف است که به جای قایق سواری در زاینده رود شتر سواری میشود. برخی کاربران این حرکت را مدیریت معکوس نامیده اند. آنها نگران نابودی همیشگی زاینده روز هستند و معتقدند باید فکری به حال این وضعیت کرد نه اینکه با استقرار شترها حالت کویری واقعی به آن داد.

برخی معتقدند حتی اگر قصد تبدیل آن به جاذبه توریستی داشته اند، استقرار شتر ها کج سلیقه ترین تصمیم بوده است چرا که خشک شدن رود را دوچندان یادآور میشود و بهتر بود تصمیم دیگری گرفته شود.

برخی میگویند اگر اقدام جدی انجام نپذیرد پس از دریاچه ارومیه و زاینده رود، متاسفانه باید منتظر خشک شدن کارون بود. آنها بیشتر نگران نسل های آینده ایران هستند که از تمام این زیبایی ها محروم میشوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала