حضور دوباره کارشناس جنجالی یزدی در تلویزیون +ویدئو

© Sputnikحضور دوباره کارشناس جنجالی یزدی در تلویزیون +ویدئو
حضور دوباره کارشناس جنجالی یزدی در تلویزیون +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کارشناسی یزدی که اخیرا حواشی زیادی را با خود در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت، بار دیگر به تلویزیون آمد.

به گزارش اسپوتنیک، کارشناسی یزدی که خانمها را به شستن پای همسر خود در تشت سفارش کرده بود، بار دیگر به همراه همسر خود به تلویزیون آمد و مهمان برنامه دیگری شد. او در این گفتگو عنوان کرد که در مورد او شیطنت رسانه‌ای صورت گرفته بود و فقط ۳ دقیه از ۴۵ دقیقه مصاحبه او در تلویزیون، در شبکه های اجتماعی پخش شد.

در ادامه این گفتگو همسر کارشناس یزدی، مردان را به صبر در مقابل عصبانیت زنان سفارش کرد و عنوان کرد که اگر همسر شما در عصبانیت صحبتی مبنی بر اینکه شما از او دور شوید، کرد و ابراز کرد که کنارش نباشید منظور او کاملاً برعکس است و به او توجه کنید تا ناراحتی او برطرف شود.

توصیه کارشناس زن در برنامه زنده: پاهای همسران خود را بشوئید و ببوسید +ویدئو - اسپوتنیک ایران
توصیه کارشناس زن در برنامه زنده: پاهای همسران خود را بشوئید و ببوسید +ویدئو

همچنین در انتهای برنامه مستندی از این زوج پخش شد که آقای همسر خانم کارشناس یزدی، کفش های خانم خود را در جلوی پای او جفت کرد. کاربران معتقدند که این حرکت به دلیل حواشی منفی ای بود که در شبکه‌های اجتماعی براه افتاده بود.

واکنش های گسترده به ویدئو کارشناس یزدی که سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی کرده بود +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
واکنش های گسترده کاربران شبکه های اجتماعی به سخنان کارشناس یزدی + ویدئو،عکس
عده ای دیگر از کاربران معتقدند که احترام متقابل، عشق بین زوجین را محکم میکند و نحوه ابراز آن بستگی به زوجین دارد. کاربران بسیاری معتقدند که حالا تعادل بین آنها برقرار شده است و عشق بین آنها مشخص گردیده است. کاربران از تلویزیون درخواست کردند که به جای این دسته از کارشناسان، از روانشناسانی دعوت کنند که در زمینه خانواده کار کرده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала