تیراندازی به ماموران آتش نشانی در چهارشنبه سوری

© Photo / Soheil Ghanbarzadeh تیراندازی به ماموران آتش نشانی در چهارشنبه سوری
تیراندازی به ماموران آتش نشانی در چهارشنبه سوری - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پلیس تهران عامل تیراندازی به ماموران آتش نشانی در شب چهارشنبه سوری را دستگیر کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، در ساعت ۲۲:۲۰ شب گذشته به مأموران کلانتری یکی از مناطق تهران اطلاع دادند که دو آتش نشان در ایستگاه آتش نشانی از ناحیه پا و کمر مورد اصابت ساچمه قرار گرفتند.
رئیس کلانتری به همراه تیم عملیات کلانتری سریعا به محل رفته و مشاهده کردند که آثار جراحات بر روی بدن دو آتش نشان مشهود است.
در بررسی ها ماموران مردی را یافتند و پس از چند پرسش، علائم نگرانی را در او مشاهده کردند. او توضیح داد که همراه همسایه واحد کناری خود با اسلحه دولول ساچمه زنی به جلوی ساختمان آمدیم و اول خودم دو تیر هوایی زدم و بعد از من مرد همسایه ۴۴ ساله اسلحه را گرفت و دو تیر مستقیم شلیک کرد که ناگهان ترسید و از محل حادثه با اسلحه متواری شد و نمی دانم به کجا رفت.
درادامه با اخذ دستور مقام قضائی، ماموران به منزل فرد متواری وارد شدند و در بررسی از منزل یک قبضه اسلحه بادی و یک قمه کشف کردند. همچنین چهار پوکه از نوع ساچمه ای‌ نیز در جلوی ساختمان یافت شد.
با انجام اقدامات پلیسی محل اختفای متهم در شرق تهران شناسایی شد و ماموران به محل اعزام شده و دیشب موفق به دستگیری متهم شدند که در نتیجه عملیات پلیس، اسلحه مورد استفاده نیز در محل دستگیری کشف شد.
متهمان در تحقیقات اولیه معترف شدند که قصد تیراندازی به آتش نشانان را نداشتند و به خاطر امتحان کردن سلاح چند تیر زدند چراکه از آن قبلا استفاده نکرده بودند که تیر ها به خطا رفت و به آنان اصابت کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала